سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: تمامی دستورالعمل های بهداشتی در مدارس با حساسیت و جدیت خاصی دنبال می شوند.

محمد علی احمد زاده سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی دانش آموزان ، گفت: آموزش و پرورش با توجه به سه وضعیت سفید، زرد و قرمز تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا است .

او با بیان اینکه  دیروز تمامی مدارس خرمشهر بازگشایی شد و دانش آموزان به گروه های مختلف تقسیم شدند ادامه داد: براساس تعداد دانش آموزان هرمدرسه و کلاس، در هرکلاس درسی ۱۰ دانش آموز فعالیت آموزشی خود را شروع کردند.

سرپرست اداره آموزش و پرورش خرمشهر تصریح کرد: اگر دانش آموزی بیمار زمینه ای دارد یا اینکه خانواده ها دچار نگرانی از حضور فرزندان خود در مدرسه به علت بیماری ویروس کرونا  هستند می توانند ضمن ارتباط با معلم مربوطه، آموزش را از طریق غیرحضوری و مجازی دنبال کنند.

احمد زاده گفت: تدریس ما به سه صورت حضوری ،نیمه حضوری و غیرحضوری است و دانش آموزان می توانند با توجه به برنامه ای که در اختیار دارند انتخاب کنند .

رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس

او افزود: ایمنی و سلامت دانش آموزان از اولویت های مهم آموزش و پرورش است و تمامی دستورالعمل های بهداشتی در مدارس با حساسیت و جدیت خاصی دنبال می شوند و مدیران گرامی به این امر توجه ویژه دارند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.