سخنگوی سازمان سنجش از انتشار کلید سوالات و پاسخنامه کلیه رشته های امتحانی آزمون ارشد تا پایان امشب خبر داد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: کلید سوالات و پاسخنامه کلیه رشته‌های امتحانی آزمون ارشد در ساعت ۲۰ امروز شنبه ۱۵ شهریور در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند برای مشاهده آن به سایت سازمان مراجعه کنند.

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: با توجه به جابجایی کلید سوالات ۳۴ تا ۶۳ کد رشته امتحانی ۱۳۵۹ در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹، نمرات تصحیح شده است و کارنامه برای داوطلبان این رشته در سایت سنجش قرار می‌گیرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: این موضوع با ارسال پیامک به کلیه داوطلبان این رشته اطلاع رسانی شده است.

گفتنی است، آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۹ در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مرداد برگزار شد و نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۹ و دفترچه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد از پنجشنبه ۱۳ شهریور ۹۹ در سایت سازمان سنجش قابل دریافت است.

نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد پنجشنبه، ۱۳ شهریور اعلام شد و انتخاب رشته داوطلبان مجازشده در این مرحله از امروز (شنبه، ۱۵ شهریور) آغاز می‌شود و در ساعت ۲۴ سه‌شنبه، ۱۸ شهریور به پایان می‌رسد. داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش و دانلود و مطالعه دفترچه، می‌توانند در صورت تمایل اقدام به انتخاب ۱۰۰ کد رشته تحصیلی کنند. داوطلبان متقاضی شرکت در کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ۱۶ شهریور آغاز و تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه، ۲۵ شهریور ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار