ثبت نام در طرح سرباز ماهر در خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسینی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی خراسان  جنوبی گفت: اجرای طرح سرباز ماهر برای سربازان وظیفه تحت حمایت این نهاد اجرا می‌شود.

او افزود: طرح سرباز ماهر طرحی است که کمیته امداد امام خمینی با ستاد کل نیرو‌های مسلح قراردادی برای ارائه آموزش‌های مهارتی به سربازان امضا کردند.

حسینی ادامه داد: این طرح در خراسان جنوبی اجرا می‌شود که افراد بالای ۱۸ سال مشمول این طرح هستند.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان با بیان اینکه هزینه آموزشی در طرح سربازماهر برعهده کمیته امداد امام خمینی است، افزود: در این خصوص امتیازات ویژه‌ای نیز به سربازان داده می‌شود که پرداخت تسهیلات اشتغال از جمله بسته‌های تشویقی به سربازان است.


بیشتر بخوانید 


او گفت: سربازان مشمول این طرح می‌توانند از خدمات نیرو‌های مسلح از جمله امکان ارائه خدمت سربازی در منطقه سکونت و خدمت به عنوان مربی استفاده کنند.

حسینی افزود: طرح سرباز ماهر بستر مناسبی برای مهارت‌آموزی، افزایش توانمندی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای قشر جوان است.

 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی استان گفت: در راستای اجرای این طرح افراد می‌توانند علاوه بر آموزش نظامی، ضمن توانمندی، مقدمات شروع یک کار جدید و مهارت‌های زندگی را بیاموزند و برنامه‌ریزی دقیقی را برای آینده خود و ورود به بازار کار داشته باشند.

او افزود: تمامی مشمولان و سربازان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی برای ثبت نام و استفاده از مزایای این طرح می‌توانند به به آدرس www.smaher.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
حسن کشگولی
۲۱:۲۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
بخشش اضافه خدمت