مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از جلسه با مدیران این باشگاه توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسین کنعانی زادگان که امروز به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کرده بود، در خصوص دلیل حضورش در ساختمان باشگاه اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس خانه خودم است و آمدم به منزلم سر بزنم. این کار اشکالی دارد؟

مدافع پرسپولیس در واکنش به این که گفته می‌شود او خواهان افزایش مبلغ قراردادش شده است بیان کرد: چنین چیزی درست نیست. اگر من را بخواهند تا ۱۰ سال دیگر هم با پرسپولیس سفید امضا می‌کنم. بازی کردن برای پرسپولیس افتخار است.  

او در ادامه گفت: بحث مالی در کار نبود و آمده بودم با مسئولان باشگاه مذاکره کوتاهی انجام دهم. برخی بند‌ها در قراردادم وجود دارد و اعلام کردم هیچ مشکلی برای ادامه همکاری ندارم. بازی کردن در پرسپولیس برای من افتخار است و اگر من را بخواهند تا ۱۰ سال دیگر با قرارداد سفید، برای تیمم بازی می‌کنم.  

کنعانی زادگان درباره قراردادش با پرسپولیس گفت: یک سال از قراردادم باقی مانده و هیچ مشکلی هم برای ماندن ندارم. پرسپولیس را دوست دارم و عاشق این تیم هستم. برای بازی کردن در چنین باشگاه بزرگی باید پول هم بدهیم.


بیشتر بخوانید


مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا میان او و مسئولان باشگاه مشکلی وجود دارد گفت: هیچ  ناراحتی‌ای وجود ندارد و گفتم که حاضرم ۱۰ سال هم با قرارداد سفید بازی کنم، اما ما هم خانواده داریم و امیدوارم مشکلات برطرف شود. بحث مالی برای من مهم نیست و مشکلات خانوادگی دارم که بحث آن جدا است. من باید یک پولی هم بدهم که بازی کنم، زیرا عاشق پرسپولیس هستم. حتی اگر مشکلی هم داشته باشم، باید بمانم، زیرا قرارداد دارم. حتی اگر پیشنهادی هم داشته باشم، به آن توجهی نمی‌کنم.  

او در پاسخ به این سوال که انگیزه اصلی او از حضور در محل باشگاه چیست؟ بیان کرد: اینجا مانند خانه خودم است و آمده ام به منزلم سر بزنم! حالا شاید هم با مدیران باشگاه صحبتی کنم. به هر حال نمی‌شود همه چیز را گفت. حقیقت این است که در پرسپولیس می مانم و به جای دیگری هم فکر نمی‌کنم. افتخار من این است که برای پرسپولیس، حتی به صورت رایگان بازی کنم و از این تیم به تیم ملی برسم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
این دفعه در هیبت پرسپولیسی ها !!!
آخرین اخبار