قاسمی گفت: در آیینی ۲۵ دستگاه آمبولانس جدید مجهز به شاخص‌های استاندارد در مدار عملیات شرکت ملی حفاری قرار گرفت.

پریسا قاسمی رئیس فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور بازسازی و نوسازی ناوگان فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری در آیینی ۲۵ دستگاه آمبولانس‌های جدید مجهز به شاخص‌های استاندارد (A - ۱) در مدار عملیات قرار گرفت.

او افزود: نوسازی و روزآمدسازی ناوگان آمبولانسی این واحد در شرایط کنونی و با توجه به گستره عملیاتی شامل ۷۵ دستگاه آمبولانس استاندارد است که در گام نخست ۲۵ دستگاه برای اعزام به موقعیت‌های دکل‌های حفاری تخصیص یافت.

قاسمی بیان داشت: ۲ مناقصه دیگر نیز برای ۵۰ دستگاه آمبولانس در مراحل انجام است و با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت مبنی بر برخوردار بودن آمبولانس‌ها به آخرین تجهیزات فوریت‌های پزشکی، جایگزینی آمبولانس‌های جدید از طریق برون سپاری در دستور کار قرار گرفته است.

مهرداد شریفی مشاور بهداشتی و سلامت استاندار خوزستان نیز گفت: منابع انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است و سلامت کارکنان در مراکز صنعتی همانند شرکت ملی حفاری ایران که نقش محوری در تولید و اقتصاد ایفا می‌کند باید در اولویت همه امور قرار گیرد که در این ارتباط شاهد پی جویی‌های موثر و مستمر مهندس موسوی مدیرعامل این شرکت در تحقق این امر هستیم.

او اظهار کرد: این اقدامات ارزشمند سرمایه گذاری برای شرکت است، زیرا سلامت کارکنان تضمین و موجب دلگرمی و انگیزش بیشتر در میان آنان می‌شود.

براساس این گزارش؛ مهرداد شریفی مشاور بهداشتی و سلامت استاندار خوزستان، امیر افضلی نیا بازرس ویژه استانداری در ستاد کرونای استان، معاون مدیرعامل در امور فنی و مهندسی، مدیران منابع انسانی، مالی و HSE و رئیس دفتر مدیر عامل و جمعی از مسئولان شرکت حضور داشتند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.