به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسایی قائم مقام شهردار تبریز در حاشیه جلسه مدیران شهرداری تبریز که با حضور جمعی از اعضای شورای شهر برگزار شد، گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری تبریز تلاش کردهایم که بخش اعظمی از املاک شهرداری را که از یاد رفته و یا در تصرف اشخاص بود، جمع آوری و در سیستم ثبت کنیم.
او افزود: در سه سال اخیر بالغ بر ۳ هزار میلیارد تومان در حوزه املاک شهرداری ساماندهی و نظم دهی شده است.
او افزود: در راستای شفافیت و هوشمندسازی مجموعه، در کنار حوزه املاک سایر حوزهها از جمله ماشین آلات و مالی نیز که نیاز به بایگانی و ثبت سوابق دارد، ساماندهی خواهد شد.
قائم مقام شهرداری تبریز گفت: شهرداریها به دلیل تعدد وظایف و امور جاری خود، نیازمند هوشمندسازی هستند تا داشتههای مجموعه در یک سیستم یکپارچه تجمیع شود.
او افزود: بر این اساس، اطلاعاتی از جمله ماشین آلات و چکهایی که از شهروندان تحویل میگیریم به صورت هوشمند در سیستم ضبط و ثبت میشود تا بتوانیم همیشه به این اطلاعات دسترسی داشته باشیم.
انتهای پیام/ک