استاندار البرز گفت: رئیس جمهور یک واحد بزرگ تولید لوازم خانگی را با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان در البرز افتتاح می‌کند.

واحد بزرگ تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه پیام با حضور رییس جمهور رسما افتتاح می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیز الله شهبازی، استاندار البرز در بازدید از یک واحد تولید لوازم خانگی در منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد تومان برای راه اندازی این واحد صرف شده است و در این شرایط شیوع کرونا با توجه به نیاز مردم با تعداد ۳۰۰ نفر پرسنل آموزش دیده و تولید روزانه ۵۰۰ دستگاه ماشین لباسشویی و همین مقدار نیز یخچال با فناوری‌های روز دنیا فعالیت می‌کند و مقرر شد که روز پنجشنبه این واحد به عنوان هدیه‌ای از سوی بخش خصوصی به مردم به صورت رسمی با حضور رئیس جمهور افتتاح شود.

شهبازی گفت: سرمایه گذار بسیار پرتوان و علاقمندی در این منطقه وارد عمل شد تا در تولید لوازم خانگی در این شرایط تحریم با تنگنا‌هایی که دشمنان برای ما ایجاد کرده اند، راهگشا باشد و نیاز کشور را در کالا‌هایی که عمدتا وارداتی هم بودند، تامین کند.

شهبازی گفت: اکنون محصولات این واحد بیش از ۲۵ درصد نیاز بازار را تامین می‌کند و در فاز‌های بعدی خط تولید کولر گازی را نیز راه اندازی خواهد کرد.

استاندار البرز افزود: مشکل این واحد در خصوص تامین برق است که امید است پس از این بازدید با پیگیری جدی برای رفع این نیاز اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.