مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱۵ شهریور ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان امداد حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و آن را توقیف کردند.

او افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی، ۱۲ عدد بادبزن برقی فاقد مدارک مثبته گمرکی کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای مکشوفه ۹۰ میلیون ریال است.
توقیف خودروی حامل کالای قاچاق در اصفهان / جاساز حرفه‌ای ۹۰ لپ تاپ در کابین راننده


فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

جاساز حرفه‌ای ۹۰ لپ تاپ در کابین راننده

سرهنگ "محمدرضا هاشمی فر جانشین انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید "امامی" شهرستان "شهرضا" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون کشنده اسکانیا مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران از این کامیون از جنوب کشور به مقصد اصفهان در حرکت بود بازرسی کردند که ۹۰ دستگاه انواع لپ تاپ خارجی مستعمل و ۱۱۵ دستگاه شارژر مربوطه که در کابین راننده و زیر شاسی کامیون جاساز شده بودند کشف شد.

سرهنگ هاشمی فر با اشاره به اینکه راننده کامیون مدارک گمرکی و قانونی مربوطه را ارائه نداد بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال اعلام شده است.

جانشین انتظامی استان اصفهان با اشاره به دستگیری راننده کامیون در این رابطه و تحویل او به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که در زمینه ورود و توزیع کالای قاچاق فعالیت می‌کنند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد عده‌ای سودجو برای سود بیشتر و کسب منفعت مادی باعث ایجاد تورم، افزایش بیکاری جوانان و اخلال در نظم اقتصادی کشور شوند.
 

دستگیری ۲۷ معتاد تابلو وخرده فروش افیونی دربرخوار

، سرهنگ "نعمت خلیلی" با اعلام این خبر گفت: در راستای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدروپاکسازی نقاط آلوده، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگرماموران انتظامی شهرستان برخوار طرح شناسایی و مقابله با سوداگران مرگ را اجرایی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: درنتیجه اجرای این طرح ۵۰۵ گرم انواع مواد مخدر، ۲۷ معتاد تابلو و خرده فروش افیونی دستگیر و ۳ دستگاه خودرو و موتور سیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار درادامه با تقدیر از همکاری و تعامل خوب مردم با پلیس، در راستای شناسایی سوداگران مرگ، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.