دیوید بلین، شعبده باز معروف آمریکایی با پرواز با بادکنک‌های هلیومی در ارتفاع حدود ۸ هزار متری از زمین رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دیوید بلین، شعبده باز و تردست آمریکایی روز چهارشنبه نمایش خیره کننده دیگری را از خود به اجرا گذاشت. بلین توانست با بادکنک‌های هلیومی به مدت ۳۰ ثانیه در ارتفاع ۲۵ هزار فوتی (۷۶۰۰ متری) پرواز کند. این تردست آمریکایی سپس با جداکردن خود از بادکنک‌ها با چترنجات روی زمین فرود آمد.

این نمایش خیره کننده بلین به صورت زنده از یوتیوب پخش شد.  ویدئوی کوتاهی که منتشر شده است او را در حال آماد ه شدن برای این پرواز نشان می‌دهد. لحظاتی بعد او با برخاستن بادکنک‌های هلیومی، به هوا بلند شده و سپس در ارتفاع بیش از ۷ هزار متری قرار می‌گیرد. در این ویدئو مشاهده می‌شود بلین سپس خود را از بادکنک‌ها جدا کرده و با چتر نجات روی زمین فرود می‌آید.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ بلین ۴۷ ساله سابقه اجرای نمایش‌های نفسگیر و خیره کننده‌ای را در کارنامه شعبده بازی خود دارد. برخی نمایش‌های خیره کننده او شامل حبس کردن ۱۷ دقیقه‌ای خود در یک تنگ ماهی بزرگ پر از آب، قرارگرفتن در یک جعبه شیشه‌ای پر از یخ به مدت دو روز در میدان تایمز نیویورک و ایستادن روی لبه باریک ۵۶ سانتی متری بدون تکیه گاه در ارتفاع ۲۷ متری به مدت ۳۵ ساعت در شهر نیویورک می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹
very good. احسنت به این شهامت و مهارت.عالی بود
آخرین اخبار