فرماندار اندیمشک گفت: بی تردید تعاون از محور‌های بسیار مهم حوزه اقتصاد است که در زمینه تولید نیز نقش آفرینی اساسی دارد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: بی تردید تعاون از محور‌های بسیار مهم حوزه اقتصاد است که در زمینه تولید نیز نقش آفرینی اساسی دارد و نقش تعاونی‌ها در کشورمان در ایجاد فرصت‌های شغلی، رونق اقتصادی و تقویت تولید داخلی بر کسی پوشیده نیست.

او بیان داشت: هرجا در این حوزه فعالیت‌ها با برنامه، دقیق و پویا بوده، نتایج مثبت و اثربخشی آن بر ابعاد مختلف نمایان شده است و تعاونی‌ها پتانسیل و ظرفیت ارزنده‌ای هستند که زمینه دست یافتن به توسعه را فراهم می‌کنند کمااینکه پس از انقلاب اسلامی در قانون اساسی نیز به آن پرداخته شده است.

جهانگیری تصریح کرد: در سایه پویایی تعاونی‌ها، علاوه بر اینکه مردم در اقتصاد مشارکت می‌کنند بلکه حس همدلی تقویت شده و از ظرفیت نخبگان و متخصصان برای توسعه بهره گیری بیشتر می‌شود.

فرماندار اندیمشک ادامه داد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب، سال جهش تولید نام گرفته، تقویت فعالیت تعاونی‌ها گامی ارزشمند برای تحقق این مهم است و اینجانب ضمن گرامیداشت هفته تعاون، از تلاش و خدمات شایسته تعاونگران و فعالان این حوزه خطیر، صمیمانه قدردانی نموده و برای تلاشگران این عرصه از درگاه خداوند توفیق روزافزون خواستارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.