مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدی مرداد ماه نخست امسال تاکنون یکهزار و ۱۲۴ نفر از اعضای خانه‌های هلال در سطح این استان از آموزش‌های همگانی و کمک‌های اولیه بهره‌مند شده اند.

هلال احمربه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،شهرام میرزایی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: آموزش همگانی یکی از مسئولیت‌های اصلی جمعیت هلال احمر محسوب می‌شود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش‌های مورد نیاز در خانه‌های هلال هستیم.

او خاطرنشان کرد: از ابتدای مرداد ماه نخست امسال تاکنون دوره آموزش همگانی و کمک‌های اولیه به منظور ارتقای سطح آگاهی شهروندان در سطح شهر‌ها و روستا‌های این استان در برابر حوادث احتمالی ارائه شده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این استان ۶۹ خانه هلال دارد که از این تعداد ۳۶ خانه فعال است.

میرزایی اضافه کرد: از ابتدای مرداد ماه نخست امسال تا نیمه نخست شهریور ۱۱۶ دوره آموزشی در خانه‌های هلال فعال برای اعضای آن برگزار شده است.

او تاکید کرد: فراگیران پس از گذراندن این دوره‌ها به آموزش کمک‌های اولیه ۲۲ ساعته و آموزش همگانی هشت ساعته هدایت می‌شوند تا از آموزش‌های تخصصی نیز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: فراگیران آموزش همگانی و کمک‌های اولیه در خانه‌های هلال اعضا در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح شهرها، محلات، روستا‌ها و ادارات هستند.

به گفته  او، هدف از ارائه این آموزش‌ها ارتقای فرهنگ خود امدادی و ترویج فعالیت‌های آموزشی برای مخاطبان است.

میرزایی با بیان اینکه برای همه این فراگیران گواهینامه می‌شود، یادآوری کرد: این آموزش‌ها در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده، طارم، خرمدره، ایجرود و ماهنشان در حال برگزاری و با قوت بیشتری ادامه دارد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.