مدارس خراسان شمالی امروز همزمان با سراسر کشور بازگشایی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مراسم نمادین بازگشایی مدارس با حضور مسئولان استان در دبیرستان محمودیه بجنورد برگزار شد.

در شرایط کرونایی کنونی، زمان ۳۵ دقیقه‌ای کلاس‌های درس، تشکیل کلاس‌های زیر ده نفر و تداخل نیافتن زنگ تفریح کلاس‌ها از راه کار‌های پیش بینی شده برای پیشگیری از بیماری  می باشد. 


بیشتر بخوانید 


  علی بیگ زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا امسال در بازگشایی مدارس با دو مقوله سلامت دانش آموزان و معلمان و ادامه مستمر آموزش روبرو هستیم.

بیگ زاده  گفت: تحقق این هدف مستلزم داشتن زیرساخت ها در حوزه فناوری است که در این خصوص جلسات مستمری در استان با حضور متولیان امر برگزار شد و باید تمامی امکانات استان برای اینکه هیچ خللی در بحث آموزش دانش آموزان وارد نشود، بسیج شوند.

بیگ زاده توسعه منابع انسانی را مسیر توسعه کشور توصیف کرد و به اقدامات استان در حوزه آموزش و گرورش اشاره داشت و گفت: بخاری های نفتی و غیر استاندارد از سطح مدارس جمع و مدارس خشتی و گلی و سنگی در سطح استان نیز نوسازی شد و اکنون طی برنامه زمان بندی مشخص به دنبال ارتقای نرخ باسوادی استان هستیم.

۱۸۰ هزار دانش آموز و پیش دبستانی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه خراسان شمالی زیر نظر ۱۴ هزار معلم، سال تحصیلی را از شنبه هفته آتی آغاز می کنند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.