فرمانده سپاه آبادان گفت:تحریم پالایشگاه آبادان بیانگر کینه آمریکا و اراده فولادین ملت بزرگ ایران است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ شاپور احمدی فرمانده سپاه آبادان گفت: تحریم مدیر عامل پالایشگاه آبادان از سوی دولت یاغی و مستکبر آمریکا بدون شک بیانگر عجز و ناتوانی این رژیم نژادپرست در مقابل اراده فولادین ملت بزرگ ایران اسلامی است.

اوتصریح کرد: پالایشگاه آبادان با مدیریت جهادی و انقلابی مهندس امین و همراهی دیگر عوامل در آبادان به عنوان بازوی توانمند اقتصادی، خار چشم رژیم صهیونیستی و آمریکای مستکبر شده و بغض و کینه آنان در قالب تحریم این مدیر عزیز و جهادگر نمایان شده است.

فرمانده سپاه آبادان ضمن محکومیت اقدام مذبوحانه آمریکا در تحریم مدیرعامل پالایشگاه آبادان از خدمات جهادگونه و بی دریغ این مدیر تجلیل کرد و اظهار داشت: بدون شک این تحریم موجب عزتمندی بیش از پیش ایشان و مجموعه پالایشگاه نفت نزد مردم شهید پرور آبادان و ایران عزیز خواهد شد.

سرهنگ احمدی ابراز داشت: تلاش جهادی مهندس امین و مجموعه پالایشگاه آبادان که این اقدام رژیم تروریستی آمریکا را در پی داشت، برگ زرین دیگری را در آستانه چهل سالگی ایثار دفاع مقدس مردم آبادان به کتاب حماسه‌های مردم و پالایشگاه آبادان افزود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.