جمالی‌نژاد با اشاره به ۸۰هزار پروژه نیمه‌تمام در کشور گفت: پروژه‌های مشارکتی با بخش خصوصی تنها راه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور در ایلام صبح امروز در حاشیه بازدید از عملیات احداث سنگ‌فرش و پیاده‌راه چهارراه سعدی شهر ایلام گفت: آن‌چه در ایلام قابل مشاهده است تلاش مسئولان شهری استان خاصه شهر ایلام جهت بازآفرینی فضای زیرساختی و بصری شهری است.

او بیان کرد: زیرگذر و روگذر چهاراه رسالت و میدان شهید کشوری و همچنین پیاده‌راه طالقانی ایلام نمونه موفقی از تلاش برای تکمیل زیرساخت‌های شهری ایلام است.

معاون وزیر کشور به کمک‌های دولت به شهرداری‌ها اشاره و اظهار کرد: شهرداری‌های شهر‌های زیر ۵۰ هزار نفر مورد حمایت ویژه قرار دارند و بیش از ۱۵ هزار میلیارد تا کنون به این شهرداری‌ها پرداخت شده است.

جمالی‌نژاد، به مسئولان استانی تأکید کرد و افزود: اولویت را به پروژه‌هایی اختصاص دهید که پیشرفت فیزیکی آنان ۸۰ درصد است چرا که حجم پروژه‌های ناتمام ۸۰ هزار واحد در کشور است که تکمیل آنان با وضعیت موجود فعلاً امکان‌پذیر نیست.

او راهکار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور و استان ایلام را استفاده از بخش خصوصی و به‌صورت مشارکتی دانست و اعلام کرد: پروژه‌های مشارکتی تنها راه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام کشور است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.