شرکت CD Projekt Red خبر انتشار Witcher 3 برای کنسول‌ های نسل آینده را رسما تایید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت CD Projekt Red اخیرا از عرضه عنوان محبوب خود یعنی Witcher 3 برای کنسول‌های نسل آینده خبر داد. این خبر ابتدا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت مذکور تایید شد و CD Projekt Red تایید کرد که بازی ویچر ۳ که در سال ۲۰۱۵ موفق به کسب جوایز بسیاری شد، برای کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. بازی Witcher 3 قرار شده در کنسول‌های نسل آینده از گرافیک بسیار بالاتر و همچنین سرعت بارگذاری بیشتری بهره‌مند شود.

همچنین بر اساس گفته‌های شرکت سازنده، بازی Witcher 3 برای کنسول‌های نسل بعد قرار است به صورت کامل و به همراه تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده منتشر شود. این یعنی هر دو بسته Hearts of Stone و Blood and Wine از ابتدا در بازی وجود دارند. افرادی که از قبل عنوان ویچر ۳ را بر روی کنسول‌های خود خریداری کرده بودند، با تهیه کنسول‌های نسل آینده می‌توانند به صورت رایگان عنوان مذکور را دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

از طرف دیگر دارندگان رایانه‌های شخصی از یک بروزرسانی جدید برخوردار خواهند شد تا بتوانند از قابلیت‌های گرافیکی جدید بهره‌مند شوند. با این وجود بازی مذکور همچنان به صورت جداگانه قابل خریداری است و افراد در صورت تمایل می‌توانند آن را تهیه کنند.

بازی Witcher 3 برای کنسول‌ های نسل آینده عرضه می‌شود


بیشتر بخوانید


زمان عرضه Witcher 3 بر روی کنسول‌های نسل آینده 

طبق بیانیه شرکت CD Projekt Red، بازی ویچر ۳ در سال ۲۰۲۱ برای کنسول‌های نسل آینده عرضه می‌شود. این شرکت همچنین در حال توسعه عناوین دیگری است که تا ماه نوامبر به انتشار خواهند رسید، از این رو انتظار می‌رود ویچر ۳ چند ماه پس از بازی‌های جدید این شرکت، به بازار بیاید. شرکت CD Projekt Red همچنین اظهار داشته که اخبار مربوط به اقدامات آینده خود را در وب‌سایت رسمی خود قرار می‌دهد و کاربرانی که تمایل دارند از جزئیات فعالیت این شرکت باخبر شوند می‌توانند صفحات این وب‌سایت را دنبال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار