مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : ظرف دو هفته آینده شش زمین خاکی فوتبال در روستا‌های کرمانشاه افتتاح خواهد شد.

افتتاح شش زمین خاکی فوتبال در روستا‌های کرمانشاهبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : عملیات زیرسازی و بهره برداری از شش زمین خاکی فوتبال روستایی تا پایان شهریور امسال به پایان خواهد رسید و در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

او از اتمام عملیات مرمت و بهسازی برخی اماکن ورزشی در شهرستان‌های گیلانغرب واسلام آبادغرب تا پایان این ماه خبر داد و گفت : پیمانکاران مربوطه مؤظف هستند ظرف این مدت به تعهدات خود عمل کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و مرمت زمین فوتبال هرسین افزود: پیمانکار این پروژه نیز تعیین و عملیات مرمت آن با جدیت بیشتری ظرف روز‌های آتی از سر گرفته خواهد شد.

رحیمی از پیشرفت ۵۰ درصدی احداث سالن سقف بلند در فارسینج سنقر نیز خبر داد و گفت: عملیات احداث این پروژه از محل اعتبارات عمرانی در شهرستان سنقر و کلیایی در حال انجام است.

او به مرمت و نوسازی سالن وزنه برداری دالاهو به منظور کمک به رشد این رشته در این شهرستان مستعد اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه احداث ساختمان اداری و اقامتی شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب در سه طبقه را دیگر پروژه در دست اقدام ذکر کرد و گفت: با توجه به تخریب ساختمان اداری این شهرستان در زلزله سرپل ذهاب، ساخت ساختمان اداری به همراه خوابگاه و امکانات جانبی آن در دستور کار قرار گرفته است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.