اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید یا دستی بر آتش تولید دارید مشکلات و موانع راهتان را با ما در میان بگذارید.

گزارش خبرنگار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، تولید بازوی محرکه اقتصاد کشورهاست که روزانه با تجهیزات و مواد قانونی مختلفی در جریان است اما بین چرخش چرخ این حوزه مهم مشکلات متعددی متولیان و فعالان این بخش (تولید) را آزار می دهد.  اگر شما هم صاحب کسب و کار هستید یا دستی بر آتش تولید دارید مشکلات و موانع راهتان را با ما در میان بگذارید.
 
بسته اقتصادی "تولیدبان" مشکلات تولید شما را به صورت مکتوب از مسئولان و نهادهای مرتبط پیگیری کرده و  علاوه بر انتشار در سایت "باشگاه خبرنگاران جوان"، در شبکه‌های مختلف سیما به صورت گزارش تصویری نمایش داده خواهد شد.
 
شما برای اعلام مشکلات‌ خود در حوزه تولید با قرار دادن راه ارتباطی (شماره تلفن همراه، ایمیل یا آی دی شبکه های اجتماعی) در قسمت نظرات این خبر، می‌توانید ما را در تهیه گزارش یاری کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کاوه مسگریان
۱۲:۱۸ ۰۴ دی ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب
من تولید کننده فیلتر هوا خودروهای سبک هستم
مشکلات عدیده ای در این صنعت وجود دارد از تهیه مواد اولیه تا فروش به نظرم اگر با تولید کنندگان و عرضه کنندگان و مصرف کنندگان نهایی صحبت کنید و از مسایل ان اگاه شوید خواهید دید مثنوی هفتاد من خواهد بود.
علی ایحال بنده نیر در خدمتتان هستم.
ارادتمند مسگریان
0939***3890
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۲۰:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
سلام
من خودم تو بازارقطعات خودرو (چراغ برق) مشغول به کار هستم بزرگترین مشکل ساخت خودرو و تولید قطعات یدکی خودرو به ترتیب اول مافیایی صنعت خودرو چه تو تولید قطعات چه تو ساخت خودرو دوم وجود شرکتهای صوری سوم وجود دلال در بازار چهارم عدم تامین مواد اولیه از طرف دولت و نبود نظارت
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۸:۱۳ ۱۵ شهريور ۱۳۹۹
دولت محترم اصلی ترین مانع و مشکل در تولید میباشد.
آخرین اخبار