گرت ساوتگیت اعلام کرد مگوایر برای برای ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، به تیم ملی فوتبال انگلیس دعوت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس که پس از دادگاهی شدن هری مگوایر، او را از تیم ملی کنار گذاشت اعلام کرد قصد دارد بار دیگر مدافع شیاطین سرخ را به اردوی ۳ شیر‌ها برگرداند.  

چند روز قبل مگوایر که در یک جزیره در کشور یونان حضور داشت، به دلیل اتهاماتی از قبیل حمله به یک افسر پلیس، دشنام دادن، مقاومت در برابر دستگیری و اقدام به دادن رشوه گناهکار شناخته شد و پرونده او به دادگاه رفت.  

با این حال کاپیتان منچستر یونایتد ضمن رد تمامی این اتهامات اعلام کرده در دوران دستگیری، جان او مورد تهدید قرار گرفته است.  

مگوایر در بازی‌ تیم ملی کشورش مقابل ایسلند حضور نخواهد داشت. ساوتگیت در پاسخ به این سوال که در چند روز اخیر با مگوایر در تماس بوده گفت: بله. ما طی ۲ - ۳ هفته اخیر با هم صحبت کردیم. مگوایر دوران دشواری را پشت سر گذاشته و خیلی مهم است که چند روز استراحت کند تا از نظر ذهنی آرام شود.


بیشتر بخوانید:


انگلیس قرار است ۸ اکتبر در دیداری خانگی به مصاف تیم ملی ولز برود و سپس در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، میزبان بلژیک و دانمارک است. ساوتگیت قصد دارد برای این بازی ها، بار دیگر مگوایر را به اردوی تیم ملی دعوت کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.