امروز (جمعه) مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اسنوکر مسترز قهرمانی کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک چهارم نهایی اسنوکر مسترز قهرمانی کشور امروز (جمعه) در مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و صعودکنندگان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شدند.

از ساعت ۹ علی قره گوزلو و میلاد کاشانی به مصاف هم رفتند که در پایان قره گوزلو با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و توانست با ۱۳۳ امتیاز بالاترین "بریک" این مسابقات را به نام خود ثبت کند.

 

 

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اسنوکر برگزار شد + فیلم و عکس

در دیگر بازی که به صورت همزمان برگزار شد علی روشنی کیا و سیاوش مزینی به مصاف هم رفتند که روشنی کیا در پایان با نتیجه ۵ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اسنوکر برگزار شد + فیلم و عکس

قره گوزلو و روشنی کیا ظهر امروز در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم خواهند رفت.

از ساعت ۱۳ امروز هم ۲ بازی دیگر از مرحله یک چهارم نهایی برگزار شد که در یک بازی امیر سرخوش و مرتضی شکوری به مصاف هم رفتند و علیرضا خداپرست و شروین امیدوار هم دیگر بازی را برگزار کردند. سرخوش با نتیجه ۵ بر صفر و امیدوار با نتیجه ۵ بر یک حریفان خود را شکست داده و از ساعت ۱۸ در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم می‌روند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اسنوکر برگزار شد + فیلم و عکسمرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی اسنوکر برگزار شد + فیلم و عکس

کامران شهلا سرمربی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص این مسابقات گفت: این مسابقات از سطح بالایی برخوردار است. امیدواریم چند اسنوکر باز از این مسابقات به جمع حرفه ای‌های این رشته ورزشی راه پیدا کنند.

مسابقات اسنوکر مسترز قهرمانی کشور با حضور ۱۶ بازیکن برتر رنکینگ کشوری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار