مدیر تالار بورس منطقه‌ای زنجان از افزایش ۱۹ درصدی معاملات بورس در زنجان خبر داد و گفت: ۲۸۶ میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۴۲ سهم در بورس منطقه‌ای زنجان معامله شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نجفی مدیر تالار بورس منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه در معاملات هفته گذشته تعداد ۲۸۶میلیون و ۵۱۵ هزار و ۱۴۲ سهم در بورس منطقه‌ای زنجان معامله شد، گفت: حق تقدم جمعا به ارزش بیش از سه هزار و۸۹۱ میلیارد ریال داد و ستد شد که معاملات نسبت به هفته گذشته ۱۹ درصد رشد دارد.  


او گفت: از میان شرکت‌های معامله شده ۵۵ درصد به خرید و ۴۵ درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت و این معاملات توسط ۲۴ کارگزار دارای استیشن معاملاتی بورس منطقه‌ای زنجان انجام گرفته است.

مدیر تالار بورس منطقه‌ای زنجان با بیان اینکه ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی زنجان برای عرضه اولیه در بورس درخواست دادند، ادامه داد: ۱۶ واحد صنعتی و تولیدی هم در استان زنجان در سرمایه و بورس حضور دارند.

نجفی بااشاره به اینکه جایگاه بورسی استان زنجان در کشور رتبه هشتم می‌باشد، افزود: تقویت سواد بورسی مردم در زنجان مورد تاکید است.

او گفت: آموزش در حوزه بازار سرمایه باعث می‌شود تا افرادی که تازه وارد هستند دچار مشکل نشوند و در بازار بورس فعالیت خوبی را داشته باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.