مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تعداد تعاونی‌های این استان را ۳ هزار و ۱۷۸ واحد عنوان کرد که ۳۴ درصدشان در زمینه خدمات فعالیت می‌کنند.

۳۴ درصد تعاونی‌های بوشهر در زمینه خدمات فعالندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  حمیدرضا پناه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در آیین پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر استان بوشهر تعداد تعاونی‌های استان را سه هزار و ۱۷۸ واحد برشمرد و گفت: هزارو ۱۰۰ تعاونی که ۳۴ درصد است در زمینه خدمات، ۹۰۰ تعاونی معادل ۲۸ درصد در حوزه کشاورزی و ۷۴ تعاونی استان بوشهر در بخش صنعت فعالیت می‌کنند.

او با بیان اینکه ۶۲۱ تعاونی در شهرستان بوشهر قرار دارد، افزود: پس از آن شهرستان‌های دشتی و دشتستان بیشترین تعاونی را دارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با اشاره به اینکه ۳۲۸ تعاونی استان بوشهر مربوط به بانوان است، بیان کرد: شش تعاونی مربوط به شرکت‌های دانش بنیان است و استان بوشهر دارای ۱۵ اتحادیه تعاونی فعال است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر نیز با تاکید بر تقویت فرهنگ توسعه تعاون در همه سطوح جامعه گفت: باید ظرفیت‌ها و قابلیت تعاونی‌ها به جامعه شناسانده شود.

سعید زرین‌فر با بیان اینکه تعاونی‌ها نگاه مردم محور دارند افزود: باید اقتصاد استان به سمت تعاونی‌ها سوق یابد.

او با اشاره به نقش مهم تعاونی‌ها در کارآفرینی و اشتغال بیان کرد: تعاونی‌ها، واحد‌های کوچک ویژه اقتصادی هستند که در تولید ملی، کارآفرینی و اشتغال مشارکت دارند.

در پانزدهمین دوره معرفی تعاونی‌های برتر ۱۰ تعاونی کارآفرین موفق استان بوشهر تجلیل شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.