فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو با تلاش کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان خبر داد.

دستگیری سارق لوازم داخلی خودرو در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار کامرانی صالح، فرمانده انتظامی استان همدان بیان داشت: به دنبال افزایش وقوع سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهر همدان، کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

کامرانی صالح افزود: با بررسی جزئیات وقوع سرقت‌ها و با تحقیقات گسترده یکی از سارقان حرفه‌ای که در امر سرقت محتویات داخل خودرو فعالیت داشت شناسایی و پس از مراجعه به محل سکونت متهم، نامبرده در یک عملیات از پیش تعیین شده دستگیر و در بازرسی از منزل وی اموالی از قبیل: باطری، مدارک، ضبط و پخش، ساب، باند و... کشف شد.

او ادامه داد: متهم به همراه اموال مسروقه به پلیس آگاهی همدان منتقل و در تحقیقات فنی به ۲۴ فقره سرقت محتویات و قطعات خودرو اعتراف و تصریح کرد، به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و تأمین هزینه‌های مواد مخدر اقدام به سرقت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: با راهنمایی متهم یک خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر، تمامی محل‌های سرقت شناسایی و هر ۲ متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان در پایان گفت: داخل خودرو محل مناسبی برای نگهداری اموالی از قبیل مدارک، پول، کیف پول، اشیاء زینتی و قیمتی نیست، از نگهداری این اموال در خودرو (مخصوصا جلوی دید افراد) خودداری شود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.