رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: مجوز آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال از ستاد مقابله با کرونای استان همدان دریافت شد.

دریافت مجوز آغاز مجدد تمرینات و مسابقات فوتبال در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال استان همدان بیان کرد: مجوز آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال، فوتبال بانوان و رده‌های پایه از ستاد مقابله با کرونا در استان همدان گرفته شد.

صوفی با بیان اینکه به دنبال دریافت مجوز آغاز فعالیت و مسابقات فوتسال استان همدان نیز هستیم، گفت: برنامه‌ریزی آغاز تمرینات فوتبال در استان همدان انجام و مقرر شد کمیته مسابقات برای برگزاری مسابقات فوتبال برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

او افزود: تعدادی از باشگاه‌های استان همدان برای برگزاری مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند که به منظور رفاه سایر باشگاه‌ها یک هفته دیگر فرصت می‌دهیم که اگر باشگاه دیگری برای شرکت در مسابقات فوتبال استان همدان تمایل دارد آمادگی خود را در این مدت اعلام کند.

صوفی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه فوتبال استان همدان اضافه کرد: طبق وعده داده شده از تیم‌هایی که در مسابقات رده پایه حضور پیدا می‌کنند وجهی اخذ نمی‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان یادآور شد: امیدواریم با آغاز مسابقات و تمرینات فوتبال بعد از مدت‌ها نشاط و شادابی به جامعه بازگردد.

انتهای پیام/ د 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.