بابایی از ۲۵ مصدوم و ۲ فوتی بر اثر واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج-قزوین خبر داد.

واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج قزوینبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،مهرداد بابایی، رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: صبح جمعه ۱۴ شهریور ماه ۹۹ واژگونی یک دستگاه اتوبوس از مبدا تبریز به تهران در حرکت بوده، به اورژانس البرز اعلام شد.

بابایی افزود: بلافاصله ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس، بالگرد اورژانس هوایی و ۶ دستگاه آمبولانس و در ادامه به علت تعداد بالای مصدومین، ۳ آمبولانس دیگر اورژانس البرز به این تعداد اضافه شدند.

رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: این حادثه در مجموع ۲۵ مصدوم و ۲ فوتی که یک خانم ۶۳ ساله و یک آقا حدود ۴۵ ساله بود داشت.

واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج قزوین/۲۵ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند

او افزود: بالگرد اورژانس هوایی استان طی ۳ سورتی پرواز، در مجموع ۷ بیمار را به مراکز درمانی انتقال داد که ۵ مصدوم از محل حادثه به پد بیمارستان امام جعفر صادق و ۲ مصدوم از بیمارستان امام جعفر صادق به پد مرکز اورژانس انتقال داده شدند.

واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج قزوین/۲۵ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند

واژگونی اتوبوس در اتوبان کرج قزوین/۲۵ نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند

رئیس مرکز فوریت های پزشکی البرز گفت: اتوبوس آمبولانس نیز تعدادی مصدوم را به بیمارستان مدنی منتقل کرد که مصدومین توسط آمبولانس های اورژانس البرز به بیمارستان های البرز و مدنی و امام جعفر صادق انتقال داده شده و یا در محل درمان شدند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.