فرماندار رامشیر گفت: اهداف نظارت میدانی رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان محقق خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سیدمجید حسینی نژاد فرماندار رامشیر گفت: اهداف سفر رئیس مجلس شورای اسلامی گره گشایی و رفع مشکلات مردم در موضوع اوقاف و نظارت میدانی بر پروژه‌های نفت و گاز بود که کلنگ پروژه افزایش و نگهداشت مارون ۲ و مارون ۵ با حضور و توضیحات محمدی مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب به زمین زده شد و مقرر شد پروژه مذکور در طول سه سال به بهره برداری برسد.

او بیان داشت: پیرامون موضوع اراضی موقوفه نیز جلسات متعددی قبل و بعد از حضور او با حضور نماینده شهرستان، معتمدین و مطلعان و ادارات مربوطه تشکیل و نتیجه مباحث در قالب یک لایحه تنظیم و به رئیس مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

حسینی نژاد تصریح کرد: معوض سهم اوقاف از اراضی ملی تامین شده و اسناد ششدانگ املاک و اراضی مورد بهره برداری مردم به ویژه در پلاک‌های شهری واگذار شود که این سند در حال نهایی شدن است و ان َشاء الله با پیگیری و تمرکز نماینده شهرستان و دستگاه‌های اجرایی به ثمر خواهد نشست.

فرماندار رامشیر با تقدیر از زحمات همه دست اندرکاران و نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، ادارات، مردم و رسانه‌ها، علت سخنرانی نکردن قالیباف را گرمای شدید، ازدحام جمعیت و تاخیر پیش آمده عنوان کرد و قالیباف ترجیح داد به جای سخنرانی با حضور در جمع مردم به درد دل‌ها و سخنان آن‌ها گوش دهد و نامه‌های برخی از اهالی را بررسی نماید.

این مقام مسئول با اشاره به ترجیح منافع عمومی بر انگیزه‌های دیگر، این سفر را برای تسریع در اجرای پروژه و تعیین تکلیف موضوع زمین‌های وقفی موفقیت آمیز خواند و گفت: حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر تنها حوزه‌ای بود که ریاست مجلس شورای اسلامی از هر دو شهرستان آن بازدید به عمل آوردد که این مهم با پیگیری‌های مستمر نماینده تحقق یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.