مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: حمیدرضا سراوانی کاراته‌کا و داور برجسته استان توانست برای سومین سال متوالی در رده بهترین داوران آسیایی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادهم کردزابلی مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان  گفت : این داور برجسته کاراته سیستان و بلوچستان دارای ۳۰ سال سابقه قضاوت در این رشته ورزشی در رده‌های ملی است.

او ادامه داد: همچنین داوری رقابت‌های غرب آسیا از جمله سوابق پرافتخار این ورزشکار برجسته رشته کاراته سیستان و بلوچستان است.

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: سراوانی از سوی فدراسیون آسیایی کاراته به همراه چند داور کشور به عنوان بهترین داوران این رشته ورزشی معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

کرد با بیان اینکه کاراته کا‌های استان همواره موفقیت‌های مختلفی در سطح ملی به دست آورده اند، افزود: سیستان و بلوچستان هم اینک جزو ۱۰ استان برتر کشور در ورزش کاراته شناخته شده است.

او بیان کرد: کاراته همواره از رشته‌های پرطرفدار در سیستان و بلوچستان بوده است به طوری که افزون بر سه هزار کاراته کا در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در این رشته ورزشی جذب و درحال فعالیت هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.