ماموران یگان حفاظت محیط زیست ۱۲ متخلف شکار و صید را در شهر‌های آمل، بابل و بابلسر دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد:ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل، بابل و بابلسر حین گشت کنترل درحوزه استحفاظی ۱۲ متخلف شکار و صید را به همراه هفت قبضه سلاح شکاری، لاشه ۳۱ قطعه پرنده، هشت قطعه ماهی قزل آلای و یک سرخرگوش دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل در منطقه جنگلی رزکه سه شکارچی غیرمجاز را به همراه ۱۳ قطعه آبچلیک، شش قطعه مرغابی، شش قطعه کبک و یک سر خرگوش دستگیر کردند.

در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل طی گشت و کنترل در حوزه هراز دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دوقبضه سلاح و تعدادی فشنگ دستگیر و درماموریت دیگری در حاشیه رودخانه هراز از یک صیاد متخلف هشت قطعه ماهی قزل آلای و یک دستگاه لنسر کشف و ضبط کردند.

در آمل ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در بخش دشتسر دو شکارچی غیرمجاز را به همراه دوقبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل یک شکارچی غیرمجاز را به همراه یک قبضه سلاح شکاری و لاشه یک قطعه پرنده دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

در بابلسر ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در آببندان بابلسر و آببندان باقرتنگه از سه شکارچی غیرمجاز سه قبضه سلاح شکاری و پنج قطعه خوتکا کشف وضبط کردند.

هر ۱۲ متخلف باتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار