معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اعلام کرد: از ظرفیت بنیاد‌های برکت و علوی به منظور توسعه و آبادانی شهر‌های کمتر توسعه یافته در سطح کشور استفاده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی جمالی‌نژاد روز پنجشنبه در نشست با فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای اسلامی شهر شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات فرمانداری هرسین گفت: به منظور استفاده از امکانات و توانایی‌های بنیاد‌های برکت و علوی به تازگی تفاهم‌نامه همکاری با آن‌ها امضا کردیم.

او افزود: براساس تفاهم‌نامه امضا شده این بنیاد‌ها به منظور سرمایه‌گذاری و توسعه زیرساخت‌ها در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم اعلام آمادگی کرده‌اند.

او از شهرداران و فرمانداران شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه خواست که به منظور توسعه زیرساخت‌های این شهرستان‌ها از ظرفیت بنیاد‌های برکت و علوی بهره‌گیری کنند.

جمالی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه در چند سال گذشته انواع بحران‌ها را در کشور تجربه کردیم، گفت: موضوع کرونا بسیاری از کشور‌های جهان را فلج کرده است، اما در جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام مشکلات بیش از ۲۰ هزار پروژه بزرگ را اجرا کردیم.

او با اشاره به مشکلات بخش بیستون نیز گفت: بیستون برای کشور یک افتخار است از این رو باید از درآمد گردشگری آن برای توسعه شهر استفاده کنیم.

معاون عمرانی وزیر کشور همچنین ظرفیت‌های توسعه‌ای کرمانشاه را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: ظرفیت‌هایی که در استان کرمانشاه وجود دارد بی نظیر است که باید برای توسعه و پیشرفت مورد استفاده قرار گیرد.

جمالی‌نژاد با تاکید بر اینکه رضایت مردم در اولویت است، افزود: اگر نتوانیم رضایت و حضور مردم را جلب کنیم هر اقدامی که انجام دهیم بیهوده است و مردم به خوبی تفاوت بین اقدام عملی و شعار را متوجه می‌شوند.

او بیان کرد: حضور سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی در شهرستان‌های استان کرمانشاه بسیار ضعیف است و باید در کرمانشاه از ظرفیت‌های تردد زائران اربعین حسینی به صورت ویژه استفاده کنیم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.