رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه با تبریک روز بهورز گفت : ساختار کارآمد شبکه بهداشت و درمان توزیع خدمت در تمامی روستاها و پاسداری از سلامت است .

تبریک رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به مناسبت روز بهورزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ مرادی رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت : ساختار کارآمد شبکه بهداشت و درمان توزیع خدمت در تمامی روستاها و پاسداری از سلامت است و امور روزانه با دقت و جدیت توسط همکاران حوزه بهداشت به ویژه بهورزان به اجرا در می‌آید.

او گفت :️ علاوه بر آن، بروز بحران‌های متعدد طی چند سال گذشته همچون زلزله، سیل و اخیرا اپیدمی کرونا، موجب پررنگ‌تر شدن و درک شایستگی بیشتر بهورزان این مدافعان صادق سلامت گشت.

مرادی افزود :️ این روز فرصت مناسبی است تا از همه بهورزان به دلیل تلاش‌های ارزشمندشان صمیمانه تقدیر نموده و بر تعامل و ارتباط صمیمانه با گیرندگان خدمت و نیز سایر افراد و نهاد‌های موثر در حوزه سلامت برای ارتقای روز به روز تندرستی در جامعه تاکید کنم.

او افزود : ۱۲ شهریورماه، روز بهورز را به همه بهورزان عزیز و زحمتکش که در روستا‌ها و مناطق دور و نزدیک استان و در جبهه نخست خدمات بهداشتی به مردم، به ویژه قشر مولد روستاییان در تلاش دائمی و همیشگی هستند، تبریک گفته و با توجه به این که اپیدمی کرونا و گسترش این ویروس، بیشتر دامنگیر مراکز جمعیتی و بخصوص شهر‌ها شده، و نیز وستا‌ها را نیز در معرض تهدید قرار داده است، از آنان می‌خواهم همچنان هشیارانه و با آگاهی، موضوع را رصد کرده و مشکلات مربوط به کووید ۱۹ را به طور جدی مدیریت نمایید.

مرادی گفت :️ امیدوارم همواره سلامت و پیروز بوده و همواره با افتخار و سربلندی، به مردم در حوزه سلامت خدمت کنید .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.