عصر امروز جلسه شورای برنامه ریزی استان به ریاست استاندار آذربایجانشرقی در تبریز برگزار شد.

برگزاری جلسه شورای برنامه ریزی استان در تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،محمد رضا پور محمدی استاندارآذربایجان شرقی گفت: جای تاسف دارد که با فروش اموال و دارایی دولت حقوق کارکنان را پرداخت کنیم، لذا بایدبتوانیم سرمایه‌های منجمد دولت را به سرمایه‌های مولد تبدیل کرده و امکانات مازاد را در قالب پروژه‌های مشارکتی به گردش در بیاوریم.

او  افزود: در آینده پیش رو باید به فکر منابع در آمدی و یا تنوع منابع در آمدی توجه بیشتری داشته باشیم و این موضوع کارخانه نوآوری بحث بسیار مهمی است ،که پیگیر آن هستیم تا به نتیجه برسد، حتی در مورد تاکید شهرداری برای هوشمند سازی تبریز کار‌هایی انجام گرفته و سایبر پارک نیز در مصوبات شورای برنامه ریزی گنجانده خواهد شد.

او همچنین در مورد برگزاری نمایشگاه رینوتکس و سایر نمایشگاه‌های دیجیتال گفت: نمایشگاه‌های تخصصس از ۲۲ تا ۲۵ آبانماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجازه ستاد استانی مقابله با کرونا، برگزار می‌شود.

همچنین داود بهبودی رییس مدیریت و برنامه ریزی استان هم با ارایه گزارشی گفت:در شرایط حاضر تامین اعتبار و نقدینگی کار سختی است و ما هم از فرایندی که در کل کشور با اولویت اعتبارات استانی است پیش می‌رویم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.