امام جمعه شهرستان بابلسر با اشاره به مدیریت خوب سواحل در روزهای تاسوعا و عاشورا از اقدامات پلیس در حوزه برقراری نظم و امنیت ایام محرم قدرانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام و المسلمین محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه شهرستان بابلسر در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان از تلاش‌ها و زحمات کارکنان انتظامی شهرستان در برقراری نظم و امنیت ایام محرم و روز‌های تاسوعا و عاشورا حسینی تقدیر کرد.

او با اشاره به توقع متدینین مبنی برحفظ حرمت ایام محرم، افزود: شخصا به صورت مرتب از سواحل دریا سرکشی کردم، انصافا این مساله رعایت شد و به جرات شهرستان بابلسر از نظر مدیریت سواحل در روز‌های تاسوعا و عاشورا در شهرستان‌های ساحلی استان نمونه بود.

حجت الاسلام قلی پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: از فرمانده انتظامی شهرستان که به همراه نیرو‌های تحت امرش شبانه روزی و خالصانه تلاش کردند صمیمانه تشکر می‌کنم.

امام جمعه بابلسر با بیان اینکه بر اساس گزارش نیروی انتظامی هیچ گونه بی حرمتی در ایام محرم در این شهرستان صورت نگرفت، افزود: تلاش برای برقراری امنیت در ایام عزاداری حضرت اباعبداله الحسین (ع) با توجه به رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است و اگر اقدامات شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی نبود ما به راحتی نمی‌توانستیم به عزاداری بپردازیم.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.