علی اکبری گفت: جمعیت هلال احمر در مدارس، حوزه‌های علمیه ، روستا‌ها و غیره خانه‌های هلال دارد و می‌تواند کمک شایانی در امر فرهنگ سازی اهدای خون داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛مدیر کل انتقال خون استان ایلام با حضور در جمعیت هلال احمر با مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان دیدار و درباره افزایش همکاری‌های متقابل به بحث و گفت و گو پرداختند.

علی اصغر علی اکبری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در این دیدار با اشاره به اصول و اهداف جمعیت هلال احمر گفت: یکی از اصول جمعیت هلال احمر تسکین آلام بشری است که می‌توان گفت اقدامات سازمان انتقال خون در جهت تامین نیاز خونی بیماران در راستا و همسو با این وظیفه انسانی جمعیت هلال احمر می‌باشد.

 او مطرح کرد: با توجه به اینکه جمعیت هلال احمر در مهد کودک ها، مدارس، دانشگاه ها، حوزه‌های علمیه کانون و در روستا‌ها خانه‌های هلال دارد می‌تواند کمک شایانی در امر فرهنگ سازی اهدای خون در جامعه داشته باشد.

علی اکبری از تفاهم نامه جدید همکاری‌های مشترک با سازمان انتقال خون استان استقبال کرد و گفت: هلال احمر همیشه از ارگان‌های پیشرو در اهدای خون بوده و برای هرگونه همکاری جهت تامین نیاز خونی بیماران استان اعلام آمادگی می‌نماییم.

مهدی اکبری‌ دهبالایی مدیرکل انتقال خون استان نیز ضمن تجلیل از همکاری‌های گسترده جمعیت هلال احمر در استان در امر خونگیری گفت: جمعیت هلال احمر استان پتانسیل‌های بسیار بالا و نقش مهمی در امر اهدای خون در استان داشته که جا دارد در همین جا از زحمات همکاران این جمعیت تشکر و قدردانی به عمل آید.

او اظهار کرد: امیدواریم همچون گذشته شاهد استقبال خوب اعضای جوانان و داوطلبین هلال احمر جهت اهدای خون باشیم تا خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ ن                                                                                                                                

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.