مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در حوزه خدمات پس از فروش، تقریبا تمام خدمات و در بخش فروش سرویس‌های جدید، میزان قابل توجهی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمجید صدری با بیان اینکه اغلب سرویس‌های مخابراتی در حوزه‌های فروش و پس از فروش قابلیت ارائه به صورت غیرحضوری دارد، گفت: هم اکنون در حوزه خدمات پس از فروش، تقریبا تمام خدمات و در بخش فروش سرویس‌های جدید، میزان قابل توجهی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر غیرحضوری بودن خدمات به مشتریان شرکت مخابرات در سراسر کشور اعلام کرد: به علت اهمیت سرویس‌های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه‌ها و با توجه به شرایط موجود که اساس ارائه خدمات در کشور بر غیرحضوری بودن قرار گرفته است، در تلاش هستیم تقریبا تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس‌های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده شود.

راه‌هایی برای استفاده از خدمات غیرحضوری شرکت مخابرات

صدری خاطر نشان کرد: مشتریان می‌توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰، پرتال شرکت مخابرات ایران (بخش مخابرات من) و کد دستوری *۲۰۲۰# ازخدمات مبتنی بر صوت، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند.

وی گفت: پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ وثبت نام تلفن ثابت از طریق پرتال (مخابرات من) از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است.


بیشتر بخوانید


صدری افزود: رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، پرداخت قبوض با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از دیگر قابلیت‌های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است.

چه خدماتی را می‌توان از طریق سامانه «مخابرات من» دریافت کرد؟

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: با استفاده از پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir، دسترسی به سامانه «مخابرات من»، مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت، خدمات تلفن ثابت، خلاصه کارکرد-ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.

صدری خاطرنشان کرد: سامانه مخابرات من، مختص پرداخت قبض (میان دوره و پایان‌دوره و قبض تجمیعی)، مشاهده ریزهزینه‌های قبض، دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبوض، مدیریت درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه) است.

وی افزود: مشتریان با ثبت نام در این بخش می‌توانند از خدمات تلفن ثابت (سرویس‌های ویژه شامل: انتظار مکالمه، مکالمه کنفرانسی، شماره‌گیری سریع، قطع و وصل تلفن، درخواست تغییر آدرس مکاتبات، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم، اعلام و عدم اعلام به ۱۱۸)، سرویس‌های ارزش افزوده، تاریخچه پرداخت قبض، درخواست ریزمکالمات، خلاصه کارکرد و مدیریت درخواست‌های اینترنت بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه در حال حاضر با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، ارائه و دریافت خدمات غیرحضوری، بهترین روش برای ایمن ماندن از تبعات احتمالی است، تاکید کرد: در شرکت مخابرات ایران شرایطی فراهم شده است که اکثریت خدمات به جز در مواردی که نیاز جزئی به حضور مشتریان وجود دارد، به صورت غیر حضوری و بدون نیاز به حضور فیزیکی مشتریان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهندس حمیدنمکی
۱۵:۳۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
رویکردی بهتر
آخرین اخبار