پرونده جنجالی کیوان امام وردی این روزها واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته و اکنون در حال بررسی است.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، کیوان امام وردی متهم اغفال و تجاوز به دختران جوان که آن‌ها را به دام می‌انداخت، در چنگال پلیس افتاد و دستگیر شد و در اولین اعترافات خود گفت که تجاوزی انجام داده، اما به دلیل بیماری روانی و سادیسمی که دارد، دست به این کار زده است، در حالی که پلیس می‌گوید او اصلاً بیماری روانی ندارد.

پس از دستگیری این متهم سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در تشریح جزئیات دستگیری کیوان امام وردی گفت: این متهم خود به جرم و تخلفش اقرار کرده، اما مدعی شده که سادیسم دارد، اما این گونه نیست.

البته برای تشخیص معیار سادیسم و بیماری روانی متهم باید حتما به پزشکی قانونی مراجعه کند تا مشخص شود آیا جنون او محرز است یا خیر.

کیوان امام وردی کیست؟

کیوان امام وردی متهم تجاوز به شمار زیادی دختر جوان است که گفته می‌شود پس از اغفالشان، آن‌ها را به خانه خود برده و پس از نوشاندن الکل، به آن‌ها تجاوز کرده است.

پس از مطرح شدن نام کیوان امام وردی در فضای مجازی، تعداد زیادی از دختران در فضای مجازی نسبت به این فرد واکنش نشان دادند و تجربه‌های متفاوتی از اقدامات او را بازگو کردند، اما امام وردی خود در فضای مجازی این موضوع را تکذیب کرد و گفت که این کار‌ها را انجام نداده است.

حالا او پس از آن که به دلیل شکایت‌های متعدد به دست پلیس دستگیر شد، در اولین اعترافات خود گفته است که تجاوز کرده اما دلیلش بیماری روانی و سادیسمی است که دارد، ادعایی که پای روانپزشکان را به پرونده باز کرده است.

کیوان امام وردی سادیسم ندارد

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ پس از دستگیری کیوان امام وردی در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود، توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام «ک.الف»  با فریب دختران دانشجو و کشاندن آن‌ها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد؛ تاکنون شاکیان زیادی در رابطه با این پرونده به پلیس مراجعه کرده‌اند و مراجعات شاکیان کماکان ادامه دارد و پرونده در دست رسیدگی است.

جنون فاقد مسئولیت کیفری است

با وجود آن که متهم ادعای جنون دارد، اما هنوز جنون او توسط پزشکی قانونی تأیید نشده و علاوه بر آن پلیس هم معتقد است که متهم جنون ندارد.

مهدی عزیز زاده قصاب وکیل پایه یک دادگستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مطرح شدن بحث سادیسم توسط متهم کیوان امام وردی اظهار کرد: از نظر بنده سادیسم جنون به حساب نمی آید، زیرا در جنون مبنا نداشتن قصد است.

وی افزود: بنا بر ماده ۱۴۹ قانون مجازات اسلامی هرگاه مرتکب در زمان ارتکاب جرم دچار اختلال روانی بوده، به نحوی که فاقد اراده یا قوه تمیز باشد، مجنون محسوب می‌شود و مسئولیت کیفری ندارد.

این وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: پرونده افرادی که متهم به تجاوز هستند در دادگاه کیفری یک بررسی می‌شود و اگر متهم مدعی جنون باشد، پزشکی قانونی باید جنون را تشخیص دهد که در صورت تأیید مطابق با ماده ۱۴۹ مسئولیت کیفری نخواهد داشت. اما اگر بر اساس نظر پزشک متهم فاقد جنون باشد بر اساس ماده ۲۲۴ قانون مجازات اسلامی محکوم به اعدام می‌شود، زیرا عنوان اتهامی او زنا به عنف است.

مجازات بسته به نوع عمل مشخص می‌شود

علی عابدینی وکیل پایه یک دادگستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اعترافاتی که کیوان امام وردی انجام داده است، اظهار کرد: سادیسم به هیچ وجه جنون نیست و رافع مسئولیت کیفری نخواهد بود.

این وکیل پایه یک دادگستری ادامه داد: میزان مجازات این فرد بسته به نوع تجاوز مشخص خواهد شد، اگر تعهد داشته باشد بیشترین مجازات برای او اعمال می‌شود.

تجاوز با بیهوشی مجازاتش اعدام است

علی نجفی توانا وکیل پایه یک دادگستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جرم تجاوز اظهار کرد: به طور کلی افرادی که دست به تجاوز می‌زنند دارای نارسایی روانی هستند، زیرا قدرت کنترل خود را از دست می‌دهند، اما سادیسم جنون به حساب نمی‌آید و رافع مسئولیت کیفری نیست.

 این وکیل دادگستری گفت: البته پزشکی قانونی به کمک روانشناسان باید جنون این متهم را تشخیص دهد.

نجفی‌ توانا تصریح کرد: کسی که تجاوز به عنف کرده، باید اعدام شود و تجاوز چند حالت دارد حتی بیهوش کردن هم جزئی از تجاوز به عنف به شمار می‌آید، زیرا برخلاف میل طرف مقابل تجاوز انجام شده و از همین لحاظ مجازات آن حدی و اعدام است

تجاوز به عنف عنوان اتهامی کیوان امام وردی

همان طور که گفته شد از لحاظ قانونی برای تشخیص جنون و ساقط شدن مسئولیت کیفری پزشکی قانونی حتماً باید این موضوع را تأیید کند، در حالی که به صورت قطعی هم نمی‌توان گفت که سادیسم جنون محسوب می‌شود، زیرا مرتکب با قصد و اراده خود اقدام به انجام این کار کرده و از سوی دیگر خود هم به تجاوز و جرایمی که انجام داده اعتراف کرده است.

بر اساس قانون این متهم به دلیل آن که تجاوز به عنف کرده است، محکوم به اعدام خواهد شد، البته باید منتظر ماند و دید که جلسات دادگاه این متهم چه زمانی برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
مجازات برا این خیلی کمه ، اگه من از یه زنجیر آویزونش میکردم و یه دیگ بزرگ روغن داغ هم میزاشتم زیرش و بعد آروم آروم میکردمش تو روغنای داغ که حساااابی زجر بکشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
چی بگم ، یه دختر تنهایی میره خونه پسر و باهاش مشروب میخوره، دارو بیهوشی هم توش نباشه ارتباط نامشروع اتفاق میوفته. عجب دوره زمونه بدی شده و غربگراها همه جا رو خراب کردن. دیگه فرهنگ برامون نگذاشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
ارتباط برقرار کردن عمدی و با رضایت ی موضوع اما تجاوز ی بحث دیگس شما دارید از تجاوز و متجاوز طرفداری میکنید
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۱۶:۰۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
دختران خوب سرزمینم وقتی اسلام امر و نهی کرده در هر زمینه ای قطعا به نفع خود ماست ... به هیچ مردی در زندگیمان اعتماد نکنیم بعضی افراد شیطان صفت. هستن و ما باطن افراد رو نمیبینیم پس بهتره از هر گونه ارتباطً غیر ضروری با نامحرم پرهیز بشه ..حالا این آدم رو هم اعدام کنن آیا اتفاقات ناگواری که برای خانمهایی که مورد تجاوز قرار گرفتن جبران میشه؟ قطعا خیر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
پسره باید اعدام بشه و دخترا هم مدرک تحصیلیشون باطل بشه بهترین حکم همینه
Spain
ناشناس
۱۸:۰۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
برای این چنین افرادی مجازات اعدام کمترین مجازاته اگه دست من بود در ملا عام پوست بدنش رو زنده زنده میکندم و زنده زنده می سوزوندمش تا برای بقیه افراد بی شرف انسان نما مثل اون درس عبرتی بشه ماندگار که من بعد ناموس دیگران رو مثل ناموس خودشون بدونن ونگاه چپ به ناموس کسی نداشته باشند البته با آرزوی ظهور امام زمان که کل عالم رو از وجود آشغال هایی این چنین با قدرت خداوندی پاک کنه و صلح و ثبات در همه نقاط عالم گسترده بشه الهی آمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
افرادی هم که با آگاهی با این آقا رفته اند، هرچند که نمی دانستند که قراره این آقا چی به سرشون بیاره، باید جوابگو باشند که چرا این کار را کرده اند؟ چه دلیلی برای رفتن یک خانم با مرد ناشناس وجود داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۴ آبان ۱۴۰۰
دلیلش به خودشون مربوط به هر دلیلی که رفته باشن معنیش مجاز بودن تجاوز نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
فساد اخلاقی ..در تکرار دیگر نباید به شگرد بیماری گره بسته شود.ایشان متجاوز است و باید اعدامش عبرت دیگر مردان شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
فساد اخلاقی ..در تکرار دیگر نباید به شگرد بیماری گره بسته شود.ایشان متجاوز است و باید اعدامش عبرت دیگر مردان شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
باید اعدامش عبرت دیگر مردان شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
یک مجازاتی هم برای اون دختر خانم ها در نظر بگیرید چرا که با میل خودشون رفتند
Iran (Islamic Republic of)
قاضی زیادداریم
۰۶:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
خجالت بکشیدای اوناییکه تایکچیزی میشدحکم اعدام این واونرومیدیداین داستان اعدام کنیدیاهشتک فلان میزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
این روببریداعدام کنید تا درس عبرتی بشه برا دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
دختری که با یه پسر تنها تو خونه خالی می‌ره و شراب می خوره حکمش چیه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۰۱:۴۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
چه حرفا یاد میده .نگو پسر جان بده دو روز دیگه تمام دولتی ها هم سادیسم میگیرن.گندشون بیشتر در اومد میگن ما سادیسم داشتیم.هر کی باور کنه که تو سادیسم داشتی گوشش درازه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
عاقبت بد حجابی همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اعدامش کنید . حیوانات مثل اینو تیکه تیکه میکنن
Germany
ناشناس
۰۱:۲۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اعدام کنید تا درست عبرت هر متجاوز باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اعدامش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بخشش لازم نیست " اعدامش کنید 7 مرتبه هم اعدامش کنید.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
باسلام
در اینکه آدم کثیف ، پست و ... هست و باید اعدام بشه شکی نیست.
کاری به عاقل بودن، جنون و سادیسم داشتن هم نداریم
اما چرا باید این همه دختر برند خونه این احمق
یعنی این همه آدم گول خوردن
یعنی انتظار داشتند وقتی میرند خونه‌ش کتب درسی مطالعه کنند
این مشکل یه فرد نیست، یه بخشی از جامعه درگیرش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
آخه دخترا چی شده رفتن خونه یارو . این جای سوال داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
به نظر میرسه اون دخترایی که میرفتن خونه این آقا روان پریش هستند و جنون دارند!!!
Canada
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تیمارستان را به قبر
ترجیح داده
فکر کنم اگر دستگیر نمیشد
پی به بیماری سادیسم نمیبرد
طفلکی
خوب شد
پس دستگیر شد
تا بفهمد بیمار است
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چرا اعدام بشه دخترا با پای خودشون رفتن پس به جورایی راضی بودن
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا میرکیانی
۰۷:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام بزرگوار , دخترها را با نیرنگ و دروغ و اغفال به خانه میکشانده , البته قابل توجه خانواده های محترم که فرزندان خود را جوری بار می آورند که دختر خانم خوردن مشروب برایشان منعی ندارد , آزاد فکر میکنند و طبیعی زندگی میکنند , دختر ها در این اتفاق و جرم به اندازه این متجاوز شاید خطاکار باشند , ولی این از جرم متجاوز به عنف کم نمیکند ,
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دختری که می رود خانه یک بیگانه و مشروب می خورد آیا برایش تعرض مهم است؟تمامی افراد با تمایل خودشان رفته اند،این یک ژست روشنفکری با راه اندازی هشتک است و بیشتر اهداف خاص دارد
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۲۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
باشه تو خوبی که هیچ وقت هیچ‌کار بد و اشتباهی نکردی جایی هم نرفتی سر عزیز خودت هم میومد فریب میخورد همین رو‌میتونیتی بگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اعدام اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این رو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مشکل کیوان نیست این اعدام شد آساسی مشکل حل کنید وگرنه چند وقت دیگه باید کیوان دیگر رو اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
یعنی رسما داری از یه متجاوز دفاع میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
باید صددرصد این آدم باید اعدام شه، حبس ابد فایده ندارد حبس ابد فراموش میشود ولی اعدام داغ دارد و درس عبرت میشوند برای سایر پسران متجاوز
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
روانی رو ببین.
Netherlands
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
نه به اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
آره به اعدام
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۸:۴۵ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
آری به اعدام کسی که افساد فی الارض او محرز شده و اصلاحی در او نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
خاک.... از متجاوز دفاع میکنی خائن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
نظر دادن برای افراد غیر متخصص معنا و مفهومی ندارد باید کاراگاهان خبره و وکلای ورزیده و قضات شجاع و عادل نظریه واقعی بدهند
Germany
ناشناس
۲۲:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اول بستریش کنید بعد اعدامش کنید ههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۲ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
اول اعدامش کنید ، بعد تو تیمارستان خاکش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
مگه دختران با اختیار و اراده ی خودشون نرفتن خونه ی یارو؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
پس ان دخترها چه اعدام نشن
جرم سوء استفاده از اعتماد پدر ومادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
فقط اعدام ما امنیت میخوایم هرکی از راه برسه تجاوز بعدش خودشا بزنه به دیوانگی خوب والا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
عجب شیطانیه با آن ریش اش .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
هیچ دیوانه و مجنونی نمی‌یاد داد بزنه من دیونم، اتفاقاً خودش رو عاقلتر از همه می‌دونه، بخاطر همین هم مردم نقصان عقلش رو متوجه می‌شن و دیوانه خطابش می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
جعفري
۲۱:۴۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
شهردار سابق با سلاح ادم ميكشد ميگه من نبودم كار دستم بود اون تا دلش ميخاد جنايت و تجاوز ميكند بعد ميگه بيماري فلان داشتم و كار من نبود اين چه توجيهي هست اقا إعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سلام وقتی این نامردی هارا می‌شنوم ازمردبودم خحالت میکشم آخه بی وجدان دختر مر دوم میبری خونه شراب میدی بخور بیهوش بشه تجاوز میکنی بعدا میگی سادیسم دارم آدم دیوانه که نقشه نمی‌کشه اعدام کمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
پس از دخترها چه اعدام نشن
جرم سوء استفاده از اعتماد پدر ومادر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چند سال پیش یه دندانپزشک عراقی با همین روش به ده ها زن و دختر در مطبش در تهران تجاوز کرد و فیلم هم گرفت مگه چکارش کردند؟فقط به چند سال حبس محکوم شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این خودش را به دیوانگی زده هرچه زودتر زمین را از لوث وجودش پاک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
پس آن دخترها چه اعدام نشن
Germany
ناشناس
۲۱:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
وقتی دین و اعتقادات تضعیف شد و دختر از حجاب و عفاف و عدم اختلاط با نامحرم فاصله گرفت قطعا در دام شیاطینی مانند چنین فردی می افتد. آنهایی که بر طبل بی بند و باری در کشور می کوبند و آنهایی که فاضلاب شبکه های مجازی را به روی حیا و عفاف و ایمان مردم باز کرده اند همه در این جنایات شریکند.
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۱:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگرجنون وسادیسم داره بره خودش از پشت بام به پایین بیاندازه چرابه ناموس مردم دست درازی میکنه به نظرمن تامیشه بایدبهش شلاق زدوبعدا اعدام بشه.والسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناصراحمدی
۲۱:۲۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگه با این موجود تهوع آور برخورد مناسب نشه،همه می تونن با ادعای ابتلا به جنون ،سادیسم و دیوانگی از اعدام نجات پیدا کنن. دیوانه کسیه که حرف امثال اینا رو باور کنه. همه جنایتکاران می تونن از این حربه و دستاویز استفاده کنن و در دل به سادگی و حماقت باورکنندگان بخندن. نگذاریم این ادعا راه فرار وگریزی برای بزهکاران و جانیان بشه.
Iran (Islamic Republic of)
مجسن
۲۱:۲۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
سادیسم داره؟ دروغ میگه درماننش اعدامه حتما" خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این آقا که حکمش معلومه.
ولی مطمئن باشید کسانی که با تصمیمات غلط وضعیت اقتصاد ممکلت رو به این وضع رسوندن حکمشون 100 عدد اعدام است.
Iran (Islamic Republic of)
منهم مثل همه ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اينقدر سر عقله كه خودشو بيمار جا بزنه با تاييد پزشك قانونى هرچه زودتر اعدامش كنيد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
کرم از درخته
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
هرکی که دیونه است که نمیگه من دیونه ام
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۱:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
هرکی که دیونه است که نمیگه من دیونه ام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خخخخ
Germany
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
من نمیخوام کسی رو قضاوت کنم اما اگرم اعدام نشه باید به حبس ابد محکوم بشه . اگه آزاد بشه ممکنه دوباره دست به این کار بزنه .
Iran (Islamic Republic of)
میکائیل
۲۱:۰۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اعدام نشه از این به بعد هرکی تجاوز کنه میگه بیمار روانیم و از مجازات فرار میکنه بعدشم اگر بیمار روانیه چرا فقط تجاوز اونم با برنامه ریزی و از قبل طراحی شده و کاری غیر این جنایت انجام نمیداده
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۲۰:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
#_فقط_اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
جالبه بدونید از حامیان سفت و سخت میرحسین بود
حالا بدونید علت حمایتشون از میرحسین چی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اونایی که چندوقت پیش تو بوق و کرنا میکردن اعدام نکنید کجا هستن؟ ناموس خودتون هم مورد تجاوز و سرقت مسلحانه قرار می گرفت همین حرف رو میزدید؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بار پروردگارا
جسممان،روحمان،ذهنمان را از شر شیطان محفوظ بدار
Sweden
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
آقای قاضی و وکلای محترم آیا اگر طرف به هر دلیل به فرزند آدمایی که تجاوز میکنن قطعا خوی حیوانی دارن نه خوی انسانی هر چند با خوی حیوانی خواندن به حیوان توهین میشه چون حداقل اونم شعور داره در صورت رضایت طرفین حیوان رفتار شکل میگیره اینا مث سگ هار میمونه که هر لحظه ممکنه زندگی یک خانواده و یک انسان رو نابود کنه سریعا بایست این مرد در ملا عام اونم با قاطعیت اعدام بشه تا امثال و دوستان این همچین جسارتی پیدا نکن و تا بشریت از دست اینها نجات پیدا کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
بابا دخترا با پای خودشون و رضایت خودشون رفتن خونه یارو
دختری که همچین کاری میکنه خودش میدونه چی در انتظارشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
چرا فقط این آقا باید مجازات بشه اون خانمهایی که باهاش در ارتباط بودن هم باید مجازات بشن چون خیلی راحت رفتن خونه یه نامحرم بعد انتظار داشتن که این آقا دست پدر به روی سر شون بکشه نه جانم خونه خالی ودو جنس مخالف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این اگه اعدام نشه یعنی قانونت مشکل داره که یه تجاوز کار رو نمیتونه به سزای عملش برسونه بابا اینقدر خشک نباشین تو اجرای عدالت اینجا که میرسه همه قانون مدارن نه تنها این بلکه برخورد با مجرم رو باید باشدت باشد
Canada
ناشناس
۲۰:۳۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
واقعا به شعور ملت توهین است که
این حرم خور تا دیروز سالم بود
وقتی مچ شیطانی اش رو شد
یک دفعه متوجه شد که
سادیسم دارد
ایا پرونده پزشکی دارد .دال بر بستری شدن سادیسم
یا حتی درمان سادیسم
یا میخواهد از دست قانون فرار کند
حالا شاید بتواند با دوز و کلک. از دست قانون در برود
روز قیامت چکار میخواهد کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
البته وصدالبته که باید اعدام شود ولی چرا دختر مسلمان باید چنان به نا محرم نزدیک شود وبا او به جای خلوت برود و حریم انسانی واسلامی ومحرمی ونامحرمی رابشکند تا موردتجاوز قرار گیردولی باز میگویم حکم این حیوان انسان نما اعدام است ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
فرجی
۲۰:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
این که باید اعدام بشه ولی اون دختری که تنها پا میشده میرفته خونه یه مرد غریبه و نامحرم و بعد مشروب میخورده و توی مشروب داروی بیهوشی بوده آیا حق اعتراض داره؟
یعنی فکر میکرده تنها میره پیش یه مرد و مشروب میخوره و بعد هیچ اتفاقی نمیوفته؟
به نظرم امام وردی مجنون نیست اون دخترای نادان ولی قطعا جنون داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
فقط اعدام در ملا عام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بگذاری قانون درست میکند
Iran (Islamic Republic of)
دیار
۲۰:۲۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
یعنی هر که سادیسسم داشته باشه باید تجاوز بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خوبه دیگه فردا پس فردا اختلاس میکنن میگن سادیسمیم...مملکت رو به فنا میدن میگن....!
Iran (Islamic Republic of)
رضا..
۲۰:۱۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
متصفانه اثار فضای مجازی بی در و پیکر و کم کاری اموزش و پرورش در تربیت فرزندان و مشکلات اقتصادی جامعه به روی خطاهای ادما بی تفاوت شده اگه اینقدر فرزند سالاری نمیکردید و مثل قدیم میزاشتید پدر سالاری باشهـ و پدر چکی تو گوش فرزند میزد یا معلم مدرسه جوونا درست بار میومدن لطفا تنبیه برا معلما رو تصویب کنید که بچه ها پرتوقع و خود سر رشد نکنند و احترام به بزرگترها سر لوحه قرار بگیرد دختر ها که خیلی این دوره خود سر شدن حتما تنبیه برای انها دو برابر باید بشه جامعه نگاه کنید پی میبرید چی میگم
Germany
ناشناس
۲۰:۱۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
جنون چه ربطی به سادیسم داره...صرف ابتلا به سادیسم در همه جای دنیا مسئولیت کیفری داره ولی ابتلا به جنون مسئولیت کیفری نداره...ولی سادیسم هیچ ربطی به جنون نداره آخه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اگر اعدام نشود با هزاران كيوان مثل او چه بايد كرد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
به مولا اونایی که جنون دارن بی آزارترین مخلوق خدا هستن

این بیماری بی شرفی داره
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
بیماری بی شرفی رو خوب اومدی کاملا" موافق هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
احسنت .این بیماری بی شرفی و حیوانی داره خاک برسرش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
باید اعدام بشه حالا چه مریض باشه چه نباشه چه فرقی داره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
تیمارستان واسه چی؟!!! داره فیلم بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
باید اعدام بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اعدامش کنید بستریش کنین که چی بشه
Canada
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
برای فرار از قانون اقرار بر سادیسم دارد
خوب .تو که میدانستی این بیماری را داری
چرا مداوا نکردی
حالا یادتت امده که مریضی
اشد مجازات
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۳۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
پای چوبه دار همه امراضش خوب میشه مطمئن باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اعدام‌ش‌‌کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
او شیطان پلید است. اعدام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
جنون داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
اعدام کمترین مجازات این آدمه و شکی توش نیست.
ولی باید دخترا هم تو این اوضاع خیلی حواسشون به خودشون و دیگران باشه و باید بهشون یاد داد به سادگی خودشونو تو این وضعیت نندازن.
خدا آخر عاقبت همه مارو ختم به خیر کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
خودش را به دیوانگی زده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
حتما باید اعدام شود تا درس عبرتی شود برای سایرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دانشجوي دانشگاه تهران بوده ؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
دانشگاه تهرانو خراب نکن
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۳۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
نه دانشجوی دانشگاه موش مردگی بوده شیاد قیافش مشخصه چه کوفتی هست
آخرین اخبار