کاهش هزینه های کسب و کار یکی از موضوعاتی است که این روزها مورد توجه اکثر مدیران سازمان ها و کسب و کارها قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کاهش هزینه های کسب و کار یکی از موضوعاتی است که این روزها مورد توجه اکثر مدیران سازمان ها و کسب و کارها قرار گرفته است، در این گزارش می خواهیم راهکار کاهش هزینه های کسب و کار از طریق راه اندازی دفتر کار مجازی به جای دفتر کار فیزیکی یا تبدیل دفتر کار فیزیکی به دفتر کار مجازی صحبت کنیم، دفتر کار مجازی مانند دفتر کار فیزیکی تمام امکانات لازم برای برقراری ارتباط با مشتریان را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از سرویس دفتر کار مجازی تلفن ثابت مجازی تهران با قابلیت تلفن گویا و سانترال مجازی، ضبط مکالمات، امتیازدهی به اپراتور، فکس اینترنتی و... در اختیار شما قرار می گیرد.

 

تلفن ثابت مجازی با پیش شماره 021

در سرویس دفتر کار مجازی با تلفن گویا و پیش شماره تهران یک سانترال حرفه ای به صورت نرم افزاری در اختیار شما قرار داده می شود شما در نرم افزار تحت وب می توانید تنظیم کنید زمانی که با تلفن ثابت مجازی دفتر شما تماس گرفته می شود این تماس به کدام یک از افراد و اپراتورهای پاسخگو شرکت شما متصل شود، بر خلاف سایر شرکت ها که فقط قابلیت تماس ورودی در اختیار شما قرار داده می شود در سرویس تلفن گویا پارس ویپ شما نیز می توانید با مشتریان شرکت بدون نیاز به اینترنت از طریق تلفن ثابت شرکت تماس بگیرید.

دفتر کار مجازی به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پرداخت هزینه سنگین اجاره دفتر به عنوان یک شرکت معتبر فعالیت کنید، اگر هم شما در تهران حضور ندارید با خرید سرویس دفتر کار مجازی می توانید شماره ثابت تهران داشته باشید و مانند یک شرکت معتبر دارای دفتر در تهران فعالیت خود را ادامه دهید.

کارگاه ها و تولیدی هایی که در شهرستان فعالیت دارند اما برای توسعه کسب و کار نیازمند دفتر کار تهران هستند و در شرایط اقتصادی فعلی اجاره دفتر کار در تهران بسیار هزینه بر است، اگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند می توانند از سرویس دفتر کار مجازی که شرکت فراز اس ام اس در اختیار انها قرار می دهد استفاده کنند.

کاهش هزینه کسب و کار با راه اندازی دفتر کار مجازی در تهران با پیش شماره 021

مزایای دفترکار مجازی برای دورکاری

با شیوع ویروس کرونا خیلی از شرکت های بزرگ فعالیت خود را به صورت دورکار انجام می دهند، انجام فعالیت دورکاری به صورت منسجم به صورت یک شرکت معتبر با دفتر کار مجازی فراهم می شود تا بتوانید با مدیریت یک پنل به لیست تماس های ورودی و خروجی دسترسی داشته باشید و بررسی کنید که هر کدام از تماس ها توسط کدام یک از اپراتورها پاسخ داده شده است و امتیاز مشتری به نحوه پاسخگویی چگونه بوده است.

در سرویس تلفن مجازی تهران که توسط پنل اس ام اس فراز ارائه می شود بر خلاف سایر شرکت های ارائه دهنده سرویس دفتر کار مجازی که فقط قابلیت تماس یک طرفه و تماس ورودی وجود دارد، در سرویس دفتر کار فراز اس ام اس که با برند پارس ویپ ارائه می شود قابلیت سرویس تماس خروجی نیز وجود دارد و شما بدون نیاز به اینترنت می توانید با خط تلفن ثابت مجازی تماس خروجی داشته باشید.

سامانه پیامکی فراز اس ام اس خطوط تلفن ثابت با پیش شماره 9 ارائه می دهد و این خطوط مجازی تلفن ثابت به نام شما احراز هویت می شود بنابراین مالکیت دائمی خطوط تلفن ثابت مجازی در اختیار شما است و همواره و بدون نیاز به پرداخت آبانمان و... می توانید از قابلیت تماس ورودی استفاده کنید، متاسفانه در برخی شرکت های دفتر کار مجازی خط تلفن ثابت اجاره داده می شود و شما مالک خط نیستید، بنابراین اگر هزینه تمدید سرویس دفتر کار مجازی را پرداخت نکنید، آن شرکت می تواند خط تلفن ثابت شما را به شرکت رقیب شما اجاره دهد.

راه اندازی تلفن ویپ بدون نیاز به تجهیزات فیزیکی

خیلی از کسب و کارها، استارتاپ‌ها، فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های اینستاگرامی نیازمند راه اندازی سرویس تلفن گویا و تلفن سانترال هستند، متاسفانه راه اندازی سانترال برای شرکت نیازمند اجاره دفتر کار، راه اندازی زیرساخت شبکه، خرید سرور برای تلفن گویا و نصب نرم افزار های VOIP مانند ایزابل، استریسک، خرید مودم برای خطوط سیپ ترانک و همچنین خرید IP PHONE برای هر اپراتور به صورت مجزا می باشد که با قیمت دلار رابطه مستقیم داشته، راه اندازی سیستم تلفن ویپ به صورت فیزیکی و با تجهیزات برای یک شرکت با حدود 5 نفر اپراتور در حدود 50 میلیون تومان برای شما هزینه خواهد داشت اما با سرویس دفتر کار مجازی شما با پرداخت هزینه بسیار اندک و کمتر از 1 میلیون تومان می توانید سرویس سانترال و سرویس تلفن گویا داشته باشید.

در سرویس سانترال مجازی اقدامات خرید سرور و... توسط شرکت فراز اس ام اس انجام می شود و تماس ها در بستر ابر به اپراتورهای شما منتقل می شود. از این رو به سرویس دفتر کار مجازی با قابلیت تلفن گویا مجازی سرویس تلفن ابری (تلفن ثابت اینترنتی) نیز گفته می شود.

سرویس دفتر کار مجازی سرویس جدیدی نیست، در گذشته نیز شرکت های دیگری مانند دفتر شما، دفتر همراه، ژیکال، تلفنچی و... خدمات دفترکار مجازی را ارائه می دادند، مهمترین مزیت های تلفن ابری فراز اس ام اس که باعث می شود بهترین شرکت برای خرید تلفن گویا مجازی باشد عدم نیاز به پرداخت هزینه ماهیانه است، در صورتی که شما نیازی به تماس خروجی نداشته باشید نیازی به پرداخت هزینه ماهیانه نیست و فقط با خرید تلفن ثابت مجازی می توانید به صورت دائمی از سرویس تماس ورودی استفاده کنید حتی اگر اینترنت آسیاتک داشته باشید به جای اینکه تماس ها به موبایل یا تلفن ثابت شما دایورت شود از طریق اینترنت و با نرم افزار آسیاتل می توانید تماس خود را برقرار نمایید و بابت مکالمه و دایورت مکالمات هیچ هزینه ای پرداخت نکنید.

تعرفه بسیار ناچیز دایورت مکالمات در فراز اس ام اس در مقایسه با رقبا یکی از مزیت های اصلی سرویس تلفن ثابت ابری فراز اس ام اس است که تعرفه دایورت مکالمات، تعرفه دایورت مکالمات مخابراتی و تعرفه اعلام شده از سمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هست و هیچگونه دخل و تصرفی از سمت سامانه پیامک فراز اس ام اس انجام نمی شود.

کاهش هزینه کسب و کار با راه اندازی دفتر کار مجازی در تهران با پیش شماره 021

سرویس دفتر کار مجازی پارس ویپ در کنار قابلیت تماس ورودی، تماس خروجی با خط مجازی تهران، سانترال مجازی ، قابلیت ضبط مکالمات، فکس اینترنتی، نظرسنجی از مشتری و... را نیز در اختیار شما قرار می دهد

با خرید سرویس دفتر کار مجازی از شرکت فراز اس ام اس در کنار پنل تلفن ابری قابلیت ارسال پیامک انبوه نیز در اختیار شما قرار داده می شود و شما می توانید از طریق پنل تلفن ابری و سانترال مجازی به مشتریان خود و افرادی که با شما تماس میگیرند پیامک انبوه تبلیغاتی نیز ارسال کنید.

 

نمایندگی فروش تلفن ثابت مجازی

شرکت فراز اس ام اس در جهت تولید کار و اشتغال زایی سرویس نمایندگی فروش تلفن ثابت ابری را اختیار علاقه مندان قرار می دهد نمایندگان با بازاریابی و فروش خطوط تلفن ثابت مجازی و ارائه دفتر کار مجازی می تواند از سرویس نمایندگی فروش تلفن ثابت مجازی درامد داشته باشند.

برای خرید نمایندگی تلفن ابری با شماره 71333036-021 تماس بگیرید یا به سایت https://farazsms.com یاhttps://parsvoip.com  مراجعه نمایید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۲۶ فروردين ۱۴۰۰
این روزها استفاده از دفتر کار مجازی خیلی تویه بورس هست ما خودمون هم از تلفن ابری استفاده می کنیم برای ما که مفید بوده اما اگر نیاز به هماهنگی و مراجعه حضوری دارید شاید کاربردی نباشد یه چیز دیگه هم هست که خیلی جالبه و به شهرستانی ها کمک می کند این افراد با اینکه تهران نیستند می تواند تلفن ثابت با پیش شماره تهران بگیرند تا جدی تر گرفته بشوند و این تلفن ابری از این نظر باعث عدالت هم میشه
آخرین اخبار