سرگزی گفت: هیچ یک از برنامه‌های ابلاغی ستاد اقامه نماز کشور تعطیل نخواهد شد فقط نحوه اجرای برنامه ها در بستر فضای مجازی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، نشست شورای برنامه ریزی ستاداقامه نمازمنطقه ۵ کشور امروز با حضور منصورسرگزی معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشوردر مجتمع فرهنگی تربیتی امام علی (ع) سنندج برگزار شد.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور در این جلسه ضمن تبیین برنامه‌های حوزه فرهنگ و آموزش و پژوهش در شرایط کرونایی گفت: مصوبات ابلاغ شده طی سالیان گذشته بیشتر به صورت حضوری بود، اما امسال به دلیل شیوع کرونا اکثر این برنامه به صورت مجازی و در بسترشبکه شاد صورت می‌گیرد.

سرگزی افزود: علاوه بربرنامه‌های فرهنگی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش بخشی از اختیارات درخصوص تولید محتوا‌های آموزشی به استان‌ها داده شده که با آموزش و پروش در این زمینه همکاری کنند.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور با تاکید بر خلاقانه و نو بودن برنامه‌های ارائه شده در بستر فضای مجاز بیان کرد: هیچ یک از برنامه‌های ابلاغی به استان‌ها تعطیل نخواهد شد و فقط نحوه اجرای ایبرنامه‌ها بر حسب شرایط موجود کرونایی متفاوت خواهد بود.

دبیر شورای اقامه نماز منطقه ۵ کشور نیز در این جلسه گفت: این شورا با حضور مدیران ستاد اقامه نمازاستان‌های کرمانشاه ایلام خوزستان مرکزی همدان و لرستان امسال به میزبانی کردستان برگزار شد.

حجت السلام سید مرتضی حسنی حلم مهمترین مباحث مورد بررسی را چگونگی استفاده از فضای مجازی برای بحث‌های مربوط به توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نمازدانش آموزان در فضای مجازی بیان کردافزود: این مباحث تنها مربوط به حوزه آموزش و پروش نیست بلکه در حوزه‌های اداری و دستگا‌های اجرایی و دانشکاهی نیز مدنظر قرار گرفته و در نهایت تصمیات اتخاذ شده به اجرا خواهد آمد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.