فرماندار آوج گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۵۰ درصد از تعهد اشتغالزایی این شهرستان محقق شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، نصرت اله علیرضایی فرماندار آوج در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان گفت : تعهد اشتغالزایی تحقق نیمی از تعهد اشتغال در آوجامسال این شهرستان ایجاد ۹۷۷ فرصت شغلی جدید است که تا کنون ۵۰ درصد از آن محقق شده است.

وی اضافه کرد: عملکرد برخی از ادارات شهرستان در انجام تعهدات اشتعالزایی در شش ماه اول امسال، ضعیف است که این موضوع باید ظرف یک ماه آینده پیگیری و اصلاح شود.

فرماندار آوج گفت: شناسایی و معرفی طرح‌های متقاضی تسهیلات بانکی ارزان قیمت و با استفاده از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید توسط مدیران ادارات بویژه در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری از جمله اولویت‌های شهرستان در حوزه تولید و اشتغال است و این موضوع ظرف دو هفته آینده با برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان پیگیری و اجرایی خواهد شد.

در ادامه این جلسه بر جذب تسهیلات مرتبط به طرح‌های آسیب دیده از کرونا، پیگیری طرح‌های پشتیبان، ثبت اطلاعات مشاغل جدید در سامانه‌های رصد و هفت سنگان و معرفی طرح‌های جدید برای استفاده از تسهیلات مرحله پنجم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.