جلسه‌ی هماهنگی برگزاری فصل آینده‌ی لیگ برتر بسکتبال در فدراسیون بسکتبال آغاز شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اولین جلسه‌ی هماهنگی برگزاری فصل آینده‌ی رقابت های لیگ برتر بسکتبال در محل فدراسیون آغاز شد.

نماینده‌های تیم‌های مهرام، اکسون، گرگان، شیمیدر، نفت آبادان، آویژه مشهد، شهرکرد، کردستان، آینده سازان، مس کرمان، مس رفسنجان، شورا و شهرداری قزوین، ذوب آهن، شهرداری بندرعباس و کاله در این جلسه حضور دارند.

نماینده‌ی تیم جهرم که پیش از این در تلاش بود در لیگ برتر شرکت کند در این جلسه حاضر نشد. حضور این نماینده‌ی استان فارس منتفی است.

قرار بود نماینده‌های ۲ تیم نظامی نیروی زمینی و عقاب هم در این جلسه حضور داشته باشند. هنوز تکلیف این ۲ تیم مشخص نیست.اولین جلسه‌ی هماهنگی برگزاری فصل آینده‌ی لیگ برتر بسکتبال در محل فدراسیون آغاز شد. نماینده‌های تیم‌های مهرام، اکسون، گرگان، شیمیدر، نفت آبادان، آویژه مشهد، شهرکرد، کردستان، آینده سازان، مس کرمان، مس رفسنجان، شورا و شهرداری قزوین، ذوب آهن، شهرداری بندرعباس و کاله در این جلسه حضور دارند.

نماینده‌ی تیم جهرم که پیش از این در تلاش بود در لیگ برتر شرکت کند در این جلسه حاضر نشد. حضور این نماینده‌ی استان فارس نیز منتفی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار