با استفاده از ویدئویی که در این خبر قرار دارد می توانید با شیوه ای ساده و کارآمد تا حدودی از سلامت ریه‏‎ های خود مطمئن شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به اخباری که تاکنون از شیوع ویروس کرونا و آثار ناشی از آن منتشر شده، که در خطرناک ترین حالت ممکن درگیری ریه و دستگاه تنفسی انسان را به همراه دارد، شاید نگرانی‌هایی را برای افراد به دنبال داشته باشد چرا که تشخیص عفونت ریه و مشکلات مربوط به آن جز با تصویربرداری‎های تخصصی و پزشکی ممکن نیست و قطعا نمی‎شود فردی که در این باره اضطراب یا نگرانی‎هایی دارد هربار برای اطمینان خاطر از وضعیت ریه‌های خود به خصوص در دوران شیوع کرونا به پزشک متخصص مراجعه کرده و به دنبال تهیه عکس‌های جدید از ریه خود باشد.

روش‌هایی وجود دارد که فرد در چنین مواقعی به سادگی می‎تواند با به کارگیری آن از سلامت ریه خود مطمئن شده یا در صورت مشاهده نیاز به پزشک مراجعه کند.

ویدئویی که در ادامه مشاهده می‌کنید به گونه‌ای تنظیم شده که اگر بتوانید نفس خود را از زمانی که دایره قرمز بر روی نقطه A قرار دارد تا زمان رسیدن آن به نقطه B حبس کنید ریه‌های شما در وضعیت سالمی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۹
جالب بود ایول
آخرین اخبار