معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از شهروندان خواست همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند .

دکتر آرش یلالی معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،با اشاره به افزایش شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: در سه هفته گذشته با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس مواجه بودیم که متاسفانه هم اکنون این سیر متوقف شده است .

او با بیان اینکه افرادی که برای انجام نمونه گیری به مراکز ۱۶ساعته مراجعه می کنند دارای علائم خاصی هستند افزود: طی سه هفته گذشته تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز کاهش پیدا کرده بود که متاسفانه با رعایت نکردن به دستورالعمل ها هم اکنون با اوج دوباره بیماری مواجه شدیم.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: اگر میخواهیم در وضعیت ثابت قرار بگیریم و سیر نزولی تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا ادامه داشته باشد باید استفاده از ماسک ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی ، شست و شوی دست ها و عدم تماس با صورت را تا پایان امسال به صورت مستمر انجام دهیم .

  دکتر یلالی عنوان کرد: از شهروندان عزیز خواهشمندم جهت حفظ جان عزیزانشان الخصوص مادران باردار و سالمندان دستورالعمل های بهداشتی را همچنان رعایت کنند.

اعلام زنگ خطر افزایش تعداد بیماران کرونایی

دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اعلام زنگ خطر افزایش تعداد بیماران کرونایی گفت؛ در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸ مورد جدید به صورت سرپایی به تعداد آمار بیماران کرونایی اضافه شده است که این موضوع ضرورت همکاری مردم را دوچندان می کند.

تنها مراکز مورد تائید دانشکده علوم پزشکی آبادان برای نمونه‌گیری کرونا مرکز امام خمینی (ره) در آبادان، مرکز امام رضا (ع) در خرمشهر و مرکز شماره یک شهری در شادگان هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.