گزارش‌های مردمی حاکی از فروش کنتور آب در بعضی سایت‌های اینترنتی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، مجرمان سایبری شگردهای متفاوتی برای سوءاستفاده و کلاهبرداری مالی دارند و هر بار نیز از شگردهای جدیدی رونمایی می کنند که پلیس فتا و نهادهای مربوطه آموزش های لازم در این خصوص را به اطلاع کاربران فضای مجازی می رسانند.

این مجرمان از خریدهای اینترنتی و حراج های تابستانه تا به بهانه هایی مانند نذرهای عید قربان و محرم کلاه های بزرگی را از سر کاربران فضای مجازی برداشته اند اما اکنون گذر این افراد به کنتورهای آب افتاده و گزارش‌های مردمی حاکی از فروش کنتور آب در بعضی سایت‌های اینترنتی است.

شهرام حافظ، رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان کرج در این باره گفت: نود و پنج درصد فروش کنتور آب کشور توسط شرکت آب و فاضلاب انجام می شود و پنج درصد باقی مانده نیز مربوط به آبرسانی های خصوصی مانند نصب کنتور برای چاه های آب کشاورزی است.

او در واکنش به دو اینچ بودن کنتورهای آب موجود در سایت های یاد شده، افزود: کنتورهای شرکت آب و فاضلاب یک چهارم، یک دوم و در نهایت یک اینچی است.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان کرج گفت: نسبت به اقدام پلیس فتا درخصوص فروش کنتور آب در بعضی سایت‌های اینترنتی امیدوار هستیم.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.