فرمانده کل ارتش در بهشهر گفت: تهدید‌های امریکا زیر ذره بین نیرو‌های مسلح کشور به طور دائم رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر دیروز در یادواره ۲۶۵ شهید روستای کیاسر بخش هزار جریب بهشهر، گفت: نیرو‌های مسلح کشورمان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ، تهدید‌ها و دشمنی‌های جنایت کارانه آمریکا را  رصد  و متناسب با آن، خود را آماده دفاع از ایران اسلامی می‌کنند.

او افزود: رصد دشمن در همه حوزه‌ها از جمله سلاح ، تجهیزات نظامی، نیروی انسانی، حوزه تاکتیک، راهبردی، گسترش و رزمایش خواهد بود.

امیر سرلشکر موسوی با تاکید بر اینکه ارتقای قدرت دفاعی و توان بازدارندگی کشور در سایه وحدت و همدلی نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش و سپاه رقم خورده است، گفت: به دلیل برداشت ، احساس مشترک و درک یکسان نسبت به مخاطرات و تهدیدات، این همراهی روز به روز گسترش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

او افزود: امیدواریم به برکت همه مجاهدت‌های فرزندان این مرز و بوم، همانگونه که تا امروز دشمنان نتوانستند ذره‌ای شکست را به ما تحمیل کنند، این سربلندی و عزت تداوم یابد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا با روش‌های نوین، سبب آشنایی بیشتر نسل امروز با اهداف شهدا می‌شود، افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در سراسر کشور به ما یادآوری می‌کند که امنیت، سربلندی و موفقیت کشور را مدیون عزیزانی هستیم که با سختی و مشقت در مسیر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جان و مال خود گذشتند.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی افزود: همه ما  وظیفه داریم برای صیانت از اقتدار و عزت ایران اسلامی دنباله‌رو شهدا، آزادگان و جانبازان باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار