رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا در وضعیت نگران کننده بیماری کرونا هستند و ظرفیت تخت های بیمارستانی معین کرونا در استان تکمیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اینک ۲۶۲ بیمار در بیمارستان های معین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد ۱۱۰ نفر مبتلای قطعی هستند.

یزدان پناه افزود: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تاکنون چهار هزار و ۵۶۲ مورد گزارش شده است.

او بیان کرد: شمار قربانیان کرونایی استان به  ۸۳ نفر رسیده است.

یزدان پناه گفت: این بیماری مخرب ،زندگی همه مردم را به نوعی مختل کرده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، تنها راه مقابله با شیوع آن است.

او افزود: رفتار اجتماعی مردم در کنترل ویروس کرونا بسیار موثر بوده اما برخی افراد بی‌توجهی عجیبی نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی دارند که این امر می‌تواند مخرب باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: این در حالی است که بارها در خصوص ناشناخته بودن ویروس کرونا و خطرناک بودن آن صحبت شده اما برخی ها اعتقاد چندانی به این موضوع ندارند و بدون سلاح و با آغوشی باز به پیشواز کرونا می روند.

یزدان پناه گفت: برای مبارزه با کرونا و تداوم روند کنترل آن نیازمند همراهی بیش از پیش مردم استان در زمینه رعایت دستورالعمل‌های  بهداشتی هستیم.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.