مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آبادغرب گفت: با جذب اعتبار ۱۴ میلیارد ریالی ۱۷ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع اسلام آباد غرب بازسازی شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ کامران کریمی مدیر جهاد کشاورزی اسلام‌آبادغرب میزان اعتبار جذب شده در بخش امور دام این شهرستان را ۴۸۷ میلیارد ریال اعلام کرد  وگفت: با جذب این اعتبار میزان تولید گوشت قرمز از چهار هزار و ۹۰۰ تن در سال ۹۸ به پنج هزار و ۱۶۳ تن در سال ۹۹ افزایش پیدا کرده است.

او ادامه داد: میزان تولید شیر نیز از چهار هزار تن  پارسال به چهار هزار و ۲۰۰ تن امسال  رسیده است.

مدیر جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب  بیان کرد: ۶۹ میلیارد ریال نیز در بخش توسعه مکانیزاسیون هزینه شده و ۷۸ دستگاه تراکتور و ادوات و چهار دستگاه کمباین به ناوگان کشاورزی این شهرستان اضافه شده است.

کریمی با اشاره به جذب اعتبار ۱۴ میلیارد ریالی برای احداث جاده بین مزارع بیان کرد: با این اعتبار ۱۷ کیلومتر از جاده‌های بین مزارع اسلام آباد غرب بازسازی شده است.

او  در پایان به جذب یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال برای لایروبی و بازسازی قنات شاهینی و یک میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال نیز برای قنات تنگ شوهان خبر داد و افزود: موارد فوق از دیگر اعتبارات جذب شده جهاد کشاورزی اسلام آباد غرب امسال است.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.