مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۱۱ شهریور ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف خودروی حامل ۵ تن چوب قاچاق در نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران انتظامی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی در حال تردد در این شهرستان مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن چوب آلات جنگلی که متهم آن را از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت کرده بود بود کشف کردند.

سرهنگ شالیکار از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان خبر داد و گفت: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۸ فقره سرقت در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان فریدونکنار، ماموران پلیس آگاهی اقدامات خود را در این زمینه آغاز کردند.

او افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از بررسی‌های همه جانبه سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ هاشم پور گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بازجویی‌های انجام شده به ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کرد.

کشف چوب قاچاق در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: ماموران کلانتری مرکزی این فرماندهی حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک خودروی حامل چوب مظنون شدند.

او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب آلات جنگلی که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ عبدی گفت: راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.