۳ کاروان سلامت در قالب طرح «نذر آب» از نیمه شهریور امسال به روستا‌های محروم و تشنه خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، رضایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت:  امسال هم در شرایط سخت کرونایی، خراسان جنوبی میزبان ۳ کاروان سلامت از استان‌های یزد، اصفهان و خراسان رضوی است.
 
او افزود: کاروان‌ نذر آب با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تا اواخر شهریور به ترتیب در روستا‌های شهرستان‌های نهبندان، خوسف و سربیشه  فعالیت می‌ کنند.
 
 رضایی با بیان اینکه هدف از اعزام این کاروان‌ها صرفاً ویزیت یک بیمار نیست  و ارتقا سلامت را در دستور کار دارند، گفت: بخشی از فعالیت این کاروان‌ها در قالب خدمات پزشکی و بخشی هم در راستای مشکلات آب مناطق انجام می‌ شود.
بیشتر بخوانید

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی توزیع بسته‌های معیشتی و نوشت افزار، ویزیت،  اعطای داروی رایگان، مشاوره زنان و زایمان، روانشناختی و غربالگری تست قند خون و فشار خون، ارائه آموزش‌های پیشگیری از کرونا، تب سنجی و دندانپزشکی را از جمله فعالیت این تیم‌ها برشمرد.
 
پارسال کاروان‌هایی از استان‌های همدان، اردبیل و خراسان رضوی و شمالی به مدت ۱۲ روز مهمان مردم سختکوش کویر بودند که بیش از ۶ هزار بیمار در ۳۲ نقطه محروم روستایی را ویزیت رایگان کردند. 
 
انتهای پیام / ط آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار