رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارقی خبر داد که ۲ میلیارد ریال طلا و ارز خارجی را از منزلی در حوالی خیابان پاسداران سرقت کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مسعود برجی رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران گفت: هشتم اردیبهشت ماه از سوی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به کلانتری ۱۰۲ پاسداران خبر وقوع یک فقره سرقت منزل اعلام شد که با حضور ماموران در صحنه مشخص شد مال باخته در ساعت ۲۰:۳۰ از منزل خارج و در ساعت ۲۲:۰۰ به منزلش بازگشته است و پس از مراجعه به واحد با بهم ریختگی اسباب و اثاثیه و تخریب گاو صندوق روبرو شده و متوجه سرقت طلاجات و ارز خارجی به ارزش تقریبی ۲ میلیارد ریال شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: با ثبت اظهارات شاکی پرونده با دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد که در همان ابتدا پرونده به دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه چهارم ارجاع شد و تیمی از کارآگاهان مجرب برای پی جویی روانه صحنه وقوع جرم شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: پایش محدوده جرم و بررسی نحوه ورود سارق توانست کارآگاهان را به سمت کشف سرنخ سوق دهد و به این نتیجه رسیدند که سرقت از شاکی توسط یکی از مجرمان سابقه دار به نام یاور ۴۱ ساله اتفاق افتاده است.

سرهنگ مسعود برجی گفت: با شناسایی سارق، کارآگاهان در گام بعدی ضمن هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه متهم در حوالی خیابان شریعتی را شناسایی کردند و طی یکسری اقدامات پلیسی یاور دستگیر شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تصریح کرد: یاور پس از دستگیری به ارتکاب سرقت با شیوه و شگرد بالکن روی اقرار کرد و پس از قبول بزه انتسابی و تکمیل تحقیقات حسب خواسته مقام محترم قضایی روانه زندان شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
France
شایان فرد
۲۲:۵۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
هزار افسوس که من دیر فهمیدم که این درهای مسخره که جای در ضد سرقت به ما میفروشن و حتی اون درهای آکادرئونی هیچی نیستن. افسوس موقعی فهمیدم که هرچی پول و طلا تو خونه بود برده بودن که به جهنم ولی زنم و پسرم دیگه واقعا از سایه خودشون هم میترسند و حتی حاضر نیستن تو روز هم خونه تنها بمونند
Iran (Islamic Republic of)
دانایی رمز امنیت
۱۹:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
دستگیری سارقین هیچ فایده ای نداره چون سرقت مثل ویروس کرونا میمونه که هیچ واکسنی نداره و فقط با اطلاع رسانی درست که مردم میتونن به چه ماسکی اعتماد کنند قابل پیشگیری است، دقیقا مثل اکثر سرقتهایی که به وقوع میپیونده که به دلیل باور اشتباه مردم هستش که فکر میکنند حفاظ و دربهایی که تحت عنوان ضد سرقت معرفی میشوند واقعا میتونن جلوی ورود سارقین را بگیرند، در حالیکه با اطلاع رسانی این مهم که حفاظ یا درب ضد سرقت وجود خارجی نداره چون سارقین فقط قفلها را باز یا تخریب میکنند و تنها راه غیر ممکن کردن ورود سارقین اینه که قفل ضد دیلم روی درب و حفاظ ضد دیلم مقابل پاسیو، بالکن و پنجره ها نصب باشه که اگر دزدان تا پشت در و پنجره ها هم رسیدن، به هیچچچچچچچ روشی نتونن وارد بشن، یقینا شاهد کاهش سرقتها خواهیم بود.
آخرین اخبار