دست پر رسانه ملی در دهه اول محرم + فیلم

رسانه ملی برای ایجاد شور عزاداری در دهه اول محرم برنامه‌های مختلفی را به روی آنتن برد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌هایی که برای هیئت‌های عزاداری به منظور برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) به وجود آمده بود، رسانه ملی با ساخت برنامه‌های مختلف در ایجاد شور عزاداری در بین مردم تلاش کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان با ساخت دو برنامه عبرت‌های عاشورایی و تن‌های تنها و انتشار دو هزار خبر مکتوب در دهه اول محرم به رسالت رسانه‌ای خود در ایام محرم عمل کرد.


بیشتر بخوانید


 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.