سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) و ششمین یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان سراسر کشور در دانشگاه شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) زمینه و فرصتی است، برای شناخت قابلیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی دانشگاهیان سراسر کشور تا زمینه ای مناسب برای معرفی هنرمندانی باشد که آثارشان، مفاهیم بلند فرهنگ عاشورا از جمله حق طلبی، عدالت خواهی و اخلاق حسینی را ترویج می‌کنند و نیز عرصه‌ای برای پدید آوردن انگیزه بیشتر در جامعه‌ دانشگاهی برای خلق اثر و توجه به تولیدات فرهنگی در زمینه حماسه حسینی است.

سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) و ششمین یادواره بوی سیب حرم دانشگاهیان سراسر کشور در ۴ بخش شامل هنری، ادبی، پژوهشی و فرزندان دانشگاه برگزار می‌شود.

سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع) در سطح ملی و با شرکت دانشگاهیان سراسر کشور برگزار می شود که  در بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی و فرزندان دانشگاهیان تا ۳۱ شهریور ماه پذیرای آثار از سوی جامعه دانشگاهی سراسر کشور است ،که علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.booyesibeharam.ir و http://farhangi.shirazu.ac.ir/festival/ مراجعه کنند.

ثبت نام و دریافت آثار  در سوگواره ملی فرهنگی هنری اباعبدالله الحسین (ع)   تا ۲۵ شهریورماه امسال ادامه دارد و مهلت داوری آثار تا ۱۲ مهرماه ۱۳۹۹ است.

همچنین مراسم اختتامیه این سوگواره ۱۶ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار