مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یازدهم شهریور سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: چند نفر در یک کارگاه متروکه در شهر صنعتی لیا به صورت غیر قانونی ۸۸ دستگاه ماینر (استخراج ارز دیجیتال) نصب و راه اندازی کرده بودند که به دام پلیس افتادند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

به گفته وی، ارزش این محموله، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: دستگاه ماینر (تولید ارز دیجیتال) مصرف برق زیادی دارد که افراد سود جو برای استفاده از برق غیر مجاز این دستگاه‌ها را در کارگاه‌های متروکه نصب می‌کنند و پلیس با این قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

عامل قاچاق گازوئیل در دام پلیس

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران انتظامی شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور بوئین زهرا-اشتهارد به ۲ دستگاه کامیون کشنده تانکردار مشکوک شدند و از آن‌ها ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند.

سردار مهدی حاجیان، ارزش ریالی این سوخت را ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بیان کرد و افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

رد رشوه مأمور وظیفه شناس پلیس راه

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان گفت: یکی از مأموران پلیس راه حین انجام وظیفه و کنترل خودرو‌های عبوری در محور قزوین – همدان، یک دستگاه کامیون بنز را به علت فاقد گواهینامه مجاز رانندگی متوقف کرد.

سرهنگ حمزه شایان مهرافزود: با توقیف خودروی کامیون، فردی به عنوان مدیر یک شرکت تولیدی به مامور پلیس راه مراجعه و به منظورچشم پوشی از تخلف راننده مبلغ ۵ میلیون ریال به عنوان رشوه به وی پیشنهاد کرد.

وی اضافه کرد: مأمور وظیفه شناس ضمن امتناع از دریافت رشوه، مراتب را صورتجلسه و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار